Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 30 май 2007, 09:59 ч.
  • Преглеждания  497  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 109
Здравейте ,Докторе!
моеето бебе извади долните зъбки в края на 5 месец,но щом почнаха да нанъбват горните ,започна да си дърпа ушите ,да си вдига рамото към ухото и така ве4е цял месец..зъбки се показаха,но аз продължавам да давам Панадол.Специалист "Уши,нос ,гърло"каза,4е зъбките са свързани с ушите и9 е нормално,но аз съм притеснена ,защото този тик а рамото продължава
въпросът ми е:вредно ли е да се пие Панадол повече от 2 месеца през 6 часов интервал по 4-5 мл и ще се превърне ли навика с вдигането на рамото в тик?????Моля ви за съвет!

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Здравейте! Да вредно е. Все пак този медикамент се преработва основно от черния дроб и по този начин натоварвате безпричинно този орган. Мажете венците с Дентинокс и всъшност не е толкова страшно да е малко по- кисело от зъбките, но без рискове за здравето му в дългосрочен план.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт