Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Красива мама
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 306 отговора

До хладилника, който обичам

Мнения: 21 837

Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 2
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 3
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 4
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 5
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 6
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 7
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 8
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 9
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 10
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 11


Адресът на сайта, обект на тази тема е
www.laredoute.fr

Доставката до България е 5 или 6 евро, в зависимост от броя на артикулите, който не може  да  надвишава 25 в една поръчка.
Някой продукти не се доставят  до България - като мебели например, но това се разбира след като го добавите в кошницата.
Мито не се дължи, така че единственото ограничение за сумата е -наличността в кредитната ви карта:-)
Доставката е в рамките на 2 седмици. получавате покана за колет , който си получавате от пощенския клон.



За незнаещите френски- Преводач
ще ви преведе целия сайт, ако напишете адреса му в полето   http://
или- Онлайн речник

ОСНОВНИ ПОЛОЖЕНИЯ  ПРИ РЕГИСТРАЦИЯТА В САЙТА - БЛАГОДАРНОСТИ НА Спаска ЗА ПРЕВОДА

от първа страница на Редут-а, намираш горе вляво "1ere visite" и кликваш върху него. От заредилата се след това страница виждаш
Ou creer mon compte?

Под него има Créez votre compte en cliquant ici кликваш върху него и ти се отваря регистрационна форма със задължителни полета, маркирани със звездичка:

Identifiant = User Name, който трябва да е твой валиден е-мейл адрес
Confirmez votre identifiant* = Повтори User Name
Mot de passe* = парола
Confirmez votre mot de passe* = повтори паролата

Данни за фактура:
Titre*= избираш Madame
Nom*= фамилия
Prénom* = собствено име (твоето, защото после то се маркира върху адреса ти за доставка).
Adresse*= адрес
Complément d'adresse = допълнение към адреса (ако горното поле не ти е стигнало) - не слагай точки круцое при обозначаване на вход, етаж и т.н., а използвай само запетайката като разделител
Code postal (5 chiffres) * = пощенски код - задължително го попълни вярно, защото пратикте ти ще пристигат в пощенския клон, който си посочила и ще си ги взимаш от там.
Ville* = град
Pays* = държава (изибраш БГ от менюто)

Друго можеш и да не попълваш.
Натискаш бутона долу вдясно CONTINUER

Зарежда се страница, на която са посочени разни варианти за абонамент за техни "спамове" - не ти трябват, натискаш бутона долу вдясно VALIDER

Зарежда се страница, на която ти казват: Merci Еди кой си,
Votre compte est désormais créé.

Бутонът "Je continue mon shopping" e важен - означава "искам да продължа с пазаруването!"

Задължително преди да започнеш да пазаруваш, трябва да намериш "Identifiez-vous", независим дали сайтът те разпознава. Кликваш там и въвеждаш user name и парола.
Едва тогава можеш да слагаш неща в кошницата си.


И сега основни понятия, за да се движиш из сайта:

ENFANT - дете. Като кликнеш на оцветения в бордо бутон от редицата горе, отиваш на селекциите за деца. Ще ти се зареди страница, на която пак горе има различни категории според възрастта и пола на детето:
Garson - момче
Fille - момиче
ANS - години

Когато кликнеш на определен продукт, в случай, че искаш да го купиш, трябва да избереш размер, количество и цвят от менютата:

Mа Taille = размер
Quantite = количество

Ако ти се появи надпис Epuise, значи избрания размер в съответния цвят е изчерпан.
Disponible immédiatement = има го в момента

След като избереш продукта, за да го сложиш в кошницата си натискаш оранжевия бутон "AJOUTER A MON PAINER"

За да прегледаш какво си натрупала в кошницата, гледаш горе вдясно, намираш  Х article(s) - Voir mon panier и кликваш там.

След като си завършила с трупането на продукти в кошницата, за да платиш, трябва да минеш стъпките от 1 до 6.

Стъпка 2: Je Valide mon PAiner - потвърждаваш, че искаш да закупиш избраните неща
Стъпка 3: Je valide mon mod de livraison - потвръждаваш адреса за доставка
Стъпка 4: трябва да избереш "Je paie en ligne, avec ma carte Bancaire ou ma carte privative " - плащане с кредитна карта. С дебитна не става!
Стъпка 5 е въвеждане на данните от кредитната ти карта - код, срок на валидност и код за сигурност (контролен номер). Въведеш ли ги, натискаш =Je valide mon mod de paiement"

После се приема, че си потвърдила и можеш да си принтираш заявката, като намериш бутона Je imprime mon ...нещо си - не го помня и не мога да го видя, защото не правя валидна заявка в момента.


Дебитните карти, с които може да се поръчва от Ла редут. (Картите са изпробвани.)
1. Виза Електрон на Райфаизен Банк
2. Виза електрон / оранжева / на ЦКБ.
3. Виза електрон от СЖ Експресбанк
4. Виза Електрон на ПИБ
5. VISA Electron на Пощенска банка


И допълнителни пояснения:
- Доставката е за около 3 пълни седмици (мсиля, че този срок го има и някъде в сайта);
- Пратките пътуват с влак;
- Закъснения имаше по Коледа. Обяснимо;
- По неясен критерий някои от пратките вместо в пощенския ви клон се оказват в разменната пощенска станция на митницата. По емпиричен път стигам до извода, че това се случва предимно с по-обемните поръчки. Същата разменна станция преди работеше и в събота до обяд, но от тази година - не. Как иначе на работещите напълен работен ден ще ни вземат парите за доставка до вкъщи?!
- Мито не се дължи, независимо от стойността на поръчката;
- От цените в сайта при калкулация на общата стойност автоматично се сваля френското ддс, а нашето не се начислява!;
- Върху стойността на поръчката се начисляват 10% за обработка, след това се сваля френското ддс (но само от номинала на поръчката) и се добавят 5 евро транспортни разходи. Малко странна схема и не съвсем коректна, но разликата е в наш ущърб за не повече от 1 евро - преживява се.

Това, което видите като крайна сума на стъпка 3 от поръчката, е сумата, която ще платите на Редут и нито цент повече.

До момента съм направила над 20 поръчки за себе си и още толкова за моя приятелка. Проблеми поради френска некоректност няма.
Повечето от нещата, които съм поръчвала напълно отговарят на очакванията ми, рядко съм оставала разочарована (но се е случвало). За щастие с поръчката преди Коледа дойде и един дебел каталог, който е на "роден" английски (аз френски не говоря грам) и се ориентирам по-точно, особено в цветовете, които на сайте не отговарят 100%, а описанието "ледено кафяво" е доста относително понятие!   
 

Размери на стоките:

Размери на дамско бельо
Размери на дамски дрехи
Размери на мъжки дрехи и обувки
Размери на детски дрехи и обувки


Дамски обувки:
cm                     23   23,6   24,3       25     25,6   26,3

номер              36     37      38          39      40       41



Връщане на стока:
http://www.laredoute.fr/Help/FaqAvcRetour.aspx#Question_01

Превод от Faithless:

1. Има ли крайна дата за връщането на дадена стока?
- След получаването на колета имате 15 дни, за да промените мнението си и да ни върнете стоката.
2. Как да върна стока?
- Имате 15 дни, за да върнете стока, която не ви допада. Не забравяйте да приложите фактурата и да уточните дали желаете  да я смените или да ви се върнат парите.
3. Как ще ми бъдат върнати парите?
- Ако сте платили в брой, с чек или банкова карта, парите ще ви бъдат върнати:
- с чек, ако сумата е над 11.43ЕУ.
(обаче аз тук направо ще ти кажа, че тия начини са само за французите, на нашите направо им връщат парите по кредитната карта, мисля аз.Можеш да питаш Монда за това)

Като натиснете върху "връщане на парите ми" (mes remboursements) от менюто "suivi de la commande" (проследяване на поръчката), ще видите хисторито от вашите реимбурсирания - връщания на пари - за последните 3 месеца.
4. Какъв е срокът за получаване на разменната стока или парите обратно?
- Трябва да се имат предвид около 15 дена за записването на вашата подмяна на поръчката или връщане на парите за изпратената обратно стока. Ако бързате, възползвайте се от услугата "бърза подмяна" (echange rapide). Тази услуга е достъпна от "проследяване на поръчката".
(според мене, този вариант е само за територията на Франция, понеже няма как за 24 ч. да дойде до Бг)
Връщането на парите ви ще бъде направено след получаването на вашата поръчка обратно при нас.
Цитирай

Някъде там...

Мнения: 5 720
Не може да се поръча с Виза електрон на ОББ. Отказва ми плащането непрекъснато. Сега какво  newsm78 Всичките ни сметки са в ОББ и се чудя каква карта да си поръчам. Преди плащах с Виза на съпруга, но тя изтече и той си е поръчал Виза електрон пак от ОББ, което ще рече, че и с неговата не мога да платя. Някой да е плащал с някаква карта на ОББ, за да знам каква да си поискам?
Цитирай

София

Мнения: 5 374
Аз с ОББ взимане-даване си нямам,. моята е на ПИБ, кредитна, доволна съм.
П.С. Охххх, кога ще ми изтече наказанието да пазарувам? Embarassed
Цитирай

Sofia

Мнения: 6 173
аз съм с ЦКБ
Цитирай

Пловдив

Мнения: 3 193
В петък пуснах поредната поръчка, да я видим тази розова чанта каква е... дано да е достатъчно голяма за плаж  Laughing
Цитирай

Бургас

Мнения: 267
Аз снощи пазарувах пак с карта на ОББ - MasterCard .  Peace
Също включих и офертата за чантата. Но пак пореден въпрос: не натиснах бутон за преминаване към стъпка 6 - за известяване чрез e-mail за поръчаното. Дали ще има проблем, още не съм видяла дали са ми взели парите , след малко отивам
Цитирай

Sofia

Мнения: 777
Запис и от мен. Сега ще си пълня кошницата, че да ми изпратят и на мен тази розова чанта. То ще излезне кон за кокошка, обаче важното е да се пазарува и да се взимат подаръците. Има ли някакво изискване какви стоки да пазарувам, за да ми пратят чантата?
Цитирай

Някъде там...

Мнения: 5 720
Офертата с чантата и аз я имам, но нещо се чудя. Май ще използвам другата - за безплатната доставка.
Значи с Master card на ОББ става, така ли?
Цитирай

Варна

Мнения: 488
Абе само аз ли немога да се оправя с тая оферта за чантата? Да не би да трябва само намалени неща да купя, за да важи? Нали минимума е 15 евро?
Цитирай

Шумен

Мнения: 1 326
Регистрирах се и аз да не остана назад, ама кога ще почнат да ми изпращат оферти, трябва да поръчам ли? Щото съм напълнила кошницата, ама си чакам картата все още Sad
Цитирай

sofia

Мнения: 3 364
не е нужно да поръчаш,за да ти пратят оферта
Цитирай


Мнения: 2 654
Аз съм с кредитна от ОББ, Visa.
Платих си без проблем, даже веднага ми дръпна парите, което ме учуди, т.к беше почивен ден.

Сега остава и поръчката да си получа..... Wink
/като чета колко народ не си е получил нещата имам чуството, че си е доста рисковано с този сайт  Thinking /
Цитирай

Бургас

Мнения: 267
Хайде помогнете .....
Снощи поръчвах посреднощите, но нямам потвърдителен е-mail , парите от сметката днес не са взети, възможно ли е да не са ми приели поръчката ?
Цитирай

Варна

Мнения: 3 208
Дуци, аз съм страшно доволна от обезмирисителя за тоалетна, в нашия блок страшно миришат каналите, направо не се трае, това ги убива гадните миризми, понякога не успява съвсем, но като си спомня преди какво беше, а съм маниячка на тема ароматизатори, това е супер, банята ни е около 6-7кв.м.
уф, и аз си бях казала, че известно време няма да пазарувам, ама получих офертата за чантата и ще поръчам, но само за подарък, не за мен, поня се надявам да издържа Twisted Evil
Цитирай

каменната къща под боровата гора

Мнения: 317
Момичета, за пръв път ми е пазара в ЛАРЕДУТ и май не се справям много добре.

Някой от вас пробвал ли е с кредитна карта Американ Експрес? Аз съм пазарувала с нея в нет-а и не е имало проблем до сега. Имате ли някаква представа, защо не я приема?
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 306 отговора