Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 11 юни 2007, 17:15 ч.
  • Преглеждания  620  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 383
Здравейте, дъщеря ми, на 2г8м, преди 1 седмица направи гнойна ангина като последствие от прекарана варицела. Изписаха й Аугментин, като за 1 път в живота си приема АБ. Пи го 7 дни. На следващия ден след последния прием, цялата се изрина - ситни пъпчици без връхче, които се сляха в големи червени петна. Започна от бузите, после торса, ушите, ръцете, сега и по краката има, а бузите започнаха да избледняват. Толкова силен обрив не е имала никога, а и не е проявявала досега някаква алергия. Не се оплаква, че я сърби и няма температура. Водих я и при дежурен лекар и при педиатърката. Според тях не било от АБ, а или от храна или от слънце или от нещо друго.  Изключиха някаква шарка. Иначе при приема му дори не получи разстройство както ни предупредиха. Освен това зъбките й като че ли пожълтяха, по скоро имат нещо като налепи.
Възможно ли е да е проявила алергична реакция от Аугментина?Какво се препоръчва при такава ситуация? Предписаха й Зиртек, достатъчно ли е и наложително ли е?
Благодаря предварително!

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Здравейте! За алергията този медикамент е достатъчени може действително да е алергия към антибиотика, така че при следващо лечение с антибиотик от гр. на Пеницилина трябва да сте внимателни. Но може да е така наречената пета шарка- еритема субитум. Тя протича с подобна клиника и изразен и бързопреходен за 24 часа обрив.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт