Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Туризъм
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)

Мнения: 464
Налага ми се да пътувам до Виена, ще ползвам България еар.
Казаха ми, че билета е електронен и само с паспорт на чекин-а.
Обаче имам изпратена по мейла само наяква резервация, след като съм я платила, трябва ли да получа билета по мейла?
Ако някой е ползвал такова чудо да сподели, моля Smile
« Последна редакция: ср, 13 юни 2007, 11:38 от vesel4e »
Цитирай

DE

Мнения: 511
Изпринтирай си изпратената резервация - отделен билет няма да получиш. Покажи я на чек-ин, но и само с паспорт можеш да минеш  Peace
Цитирай
Hubavo ste e da ti pratqt i bileta na maila, toi e elektronen no e dobre da go imash i da si go razpechatash. Smile
Цитирай

В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)

Мнения: 464
Малко съм притеснена относно това чудо.
Като съм била свидетел на толкоз объркани истории.
С билет не могат да ме намерят в листата за пътниците, веднъж и това ми се случи, но имаше места и ме взеха.
Цитирай

В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)

Мнения: 464
Hubavo ste e da ti pratqt i bileta na maila, toi e elektronen no e dobre da go imash i da si go razpechatash. Smile
И аз така мисля, че трябва да го имам изпратен на мейла този билет, поне да видя дали правилно са ми написали двете имена.
Ще им дрънча на агенцията ако не го получа до края на деня, все пак пътувам в петък следобед, имам малко временце.
Цитирай

DE

Мнения: 511
Hubavo ste e da ti pratqt i bileta na maila, toi e elektronen no e dobre da go imash i da si go razpechatash. Smile

Откакто са въведени електронните билети никога не съм получавала отделен билет, винаги само номер на резервация и данни за полета на мейла! Летя основно с Луфтханза и БГеър.
Цитирай

В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)

Мнения: 464
Сиамка е права, май няма да получа друго нещо.
Имам номер на резервация, имена и това е.
Дано системата им за резервация е ОК.
Цитирай

DE

Мнения: 511
Бъди спокойна, всичко ще бъде наред! Peace
Цитирай

Орлов мост

Мнения: 2 575
Казваш,че си получила резервация - ами провери си там имената - в нея всичко е едно към едно с Електронния билет.
Всъщност точно това е идеята на електронните билети - ДА СЕ ПЕСТИ ХАРТИЯ!!!!
Няма да имаш никакъв проблем само с паспорта на check-in-a!!!!
Цитирай

В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)

Мнения: 464
Изпратиха ми по майла, билет, това дето исках Smile
Според мен, агенциите в системата правят резервация, ти си я плащаш, после въпросните агенти трябва да потвърдят резервацията и системата я прави вече валидна, т.е. генерира ти въпросния електронен билет и това, че са ми пратили този билет, означава че всичко е ок, т.е. има билет на мое име.
Имам номер на резервация, както и номер на билет.
Според мен електроните билети са пестене по скоро на време и на персонал и най-малко на хартия.
Цитирай

Орлов мост

Мнения: 2 575
Според мен електроните билети са пестене по скоро на време и на персонал и най-малко на хартия.

Персоналът, който върши издаването на билети и резервации с нищо не намалява от електронния билет, а времето за издаване на един билет - бил той електронен или разпечатан е едно и също!!!
Така че единственото, което остава е намалената консумация на хартия - за билет-отиване, билет-връщане и копие на Passenger receipt. Cool Wink
Цитирай

В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)

Мнения: 464
Как да не се пести време, ако беше книжен билета, нали трябваше да ми се донесе, куриер/техен служител, ангажимент да ги чакам или аз да ида да го взема.
При това в идеалния случай за по-малко от 30 мин можеш да имаш електронен билет.
А лол кост компаниите с електроните билети не пестят ли служители?

Както и да е, това си е мое мнение.

Вече съм значително по-спокойна Smile
Благодаря Ви, момичета Smile
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.