Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 18 юни 2007, 14:00 ч.
  • Преглеждания  849  Мнения  6  Онлайн  1
Отговори
  • ПЛОВДИВ
  • Мнения: 511
незнам дали темата е за тук но трябва да попитам.проблема не е сериозен но......точно когато отивам на почивка на море и ще ми се случи онова което се случва всеки месец в определени дни на всички жени.за цикъла става на въпрос.първо мисилх да пия една опаковка противазачатъчни защото с тях ще го забавя точно седмица ...и друг път ми се е случвало за морето....но се сетих че имам вече и спирала.а дали може двете заедно макар и за месец незнам Embarassedако някои знае някакви други методи ще му бъда страшно благодарна да ги сподели защото разберете ме ще откача от яд.

Реклама
# 1
  • DE
  • Мнения: 969
Ами според мен не хубаво да го забавяш или предизвикваш.
Не можеш ли да използваш тампон на плажа?

# 2
  • София
  • Мнения: 5 468
Много важно... Слагаш си едни къси гащи и отиваш на плажа. За морето - тампон, като излезеш го махаш и туй то.

# 3
  • Мнения: 2 538
Много важно... Слагаш си едни къси гащи и отиваш на плажа. За морето - тампон, като излезеш го махаш и туй то.
Съгласна съм с Ню.

# 4
  • на село
  • Мнения: 1 864
Като се зададе лято и се започва с темите за забавяне на цикъла, ами ползвайте търсачката де.

Иначе мен никога не ме е притеснявало, ако се случи да съм с цикъл на море, ползвам си тампони и нямам проблеми, който иска да си играе с хормонални препарати....

# 5
  • ПЛОВДИВ
  • Мнения: 511
ами използвах търсачката но не излезе нищо.

# 6
  • Мнения: 1 812
Какъв е проблема толкова.?!Слагаш тампон,който ще го сменяш по-често и готово.Няма никакъв проблем,нито пък опастност да стане фал ...ако ме разбираш Wink

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт