Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 22 юни 2007, 08:22 ч.
  • Преглеждания  364  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Sofia
  • Мнения: 20
Здравейте, синът ми е на 2,7 г. и през последните месеци много често страда от запек. По принцип този проблем се появява, когато е приемал лекарства, а това се случва доста често от как ходи на ясла. Миналата седмица за 9 дни беше акал 2 пъти само и то при постоянно приемане на дуфалак, приемане на сокове и плодове. спрях дуфалака в неделя /незнам колко време може да се дава без прекъсване/ и вече 5ти ден нищо. Имам чувството че се стиска, защото на въпроса "защо не искаш да седнеш на гърнето и да акаш" той ми отговаря "не искам, ще ми падне акито". Можете ли да ми дадете съвет какво да направя? На какъв специалист трябва  да го заведа? Знам че се допуска до 3-4 дни, но при него се е случвало и 6 дни да не върши нищо. Има ли друго лекарство, което мога да му дам с по-бързо действие от дуфалака?

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Здравейте! Има такъв психологически момент- загуба на нещо свое и ценно Laughing Laughing. Добре е когато се изхожда да го хвалити и даказвате колко е хубаво това което е направил. Изобщо похвалите вършат работа. Що се отнася за Дуфалака- не повече от 10 дни.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт