Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 23 юни 2007, 15:28 ч.

И пак за цикъла, но този път за предизвикване

  • 68 766
  • 31
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 384
Имам такъв въпрос-може ли да предизвикам да ми дойде по-рано цикъла?  newsm78 Става въпрос за 2-3 дена, не седмица примерно. Искам да съм чиста за   grinning039Някой бабешки метод или нещо подобно? Знам ли-гореща вана, активен спорт (аз не спортувам), аспирин... А ако пия Постинор? Някой правил ли е нещо подобно?
  bouquet

# 1
  • Мнения: 14 225
Ако не пиеш противозачатъчни единственият вариант да предизвикаш цикъла е с Дуфастон. Пиеш го докато ти дойде.
Не е за препоръчване по принцип нито един метод, но лятото всички жени буквално откачат на тази тема, когато ще трябва да ходят на море.
Всякакви други бабешки методи не действат.

# 2
  • в зоната на здрача
  • Мнения: 2 230
Този Дуфастон без рецепта купували се...

# 3
  • 1st floor
  • Мнения: 4 998
на мен пък ми изписаха дуфастон за спиране на едномесечно кървене newsm78
но ще следя темата с интерес - и аз бих искала да ми дойде 2-3 дена по рано, щото и аз ще съм на море... Sunglasses

# 4
  • София
  • Мнения: 615
Може би не ми е работа да се намесвам в темата, но аз никога не съм и не бих се намесвала по някакъв начин в цикъла си. По закона на гадостта всяка година, когато съм на море независимо дали е време или не е аз съм в цикъл. Използвам си тампони, 1-2 дни не влизам в морето, пия витамин С и всичко си е ОК. Аз не бих въздействала на тялото си с лекарства, но всеки сам решава. Успех!  Peace

# 5
  • София
  • Мнения: 1 137
Може би не ми е работа да се намесвам в темата, но аз никога не съм и не бих се намесвала по някакъв начин в цикъла си. По закона на гадостта всяка година, когато съм на море независимо дали е време или не е аз съм в цикъл. Използвам си тампони, 1-2 дни не влизам в морето, пия витамин С и всичко си е ОК. Аз не бих въздействала на тялото си с лекарства, но всеки сам решава. Успех!  Peace
и според мен това с изместването на цикъла-не е добра идея  bouquet иначе по темата - Дуфастон - имам приятелки, които са доволни ...

# 6
  • днес тук, утре там...
  • Мнения: 990
Напълно те разбирам, защото аз съм винаги така ,когато съм на почивка. Преди пиех противозачатъчни и с тях си измествах цикъла .За дуфастона и аз съм чувала ,но не съм пробвала.

# 7
  • София
  • Мнения: 1 413
И аз съм чувала за Дуфастон, но не съм го пробвала.

# 8
  • Мнения: 2 522
  С ударни дози витамин С. Peace

# 9
  • Все на втория етаж
  • Мнения: 5 818
А защо искаш точно да си го предизвикаш? На мен когато ми се наложи, си го забавям. Досега се случи два пъти- миналата година за морето и миналият месец като бях в чужбина. Пих Оргаметрил ( май така се казваше/ пишеше ) и двата пъти и след като се прибера ги спирам и до два дни ми идва, като става въпрос за забавяне от 7- 8 дни, не повече. Дуфастон никога не съм пила.

# 10
  • DE
  • Мнения: 1 817
Защо искаш да го предизвикаш и евентуално да си развалиш периодичността, ако вземеш хормони?

# 11
  • София
  • Мнения: 22 675
Ако не е много наложително не го прави.
Ще предизвикаш хормонален дисбаланс, които се нормализира за близо година.
 

# 12
  • Мнения: 1 669
Може би не ми е работа да се намесвам в темата, но аз никога не съм и не бих се намесвала по някакъв начин в цикъла си. По закона на гадостта всяка година, когато съм на море независимо дали е време или не е аз съм в цикъл. Използвам си тампони, 1-2 дни не влизам в морето, пия витамин С и всичко си е ОК. Аз не бих въздействала на тялото си с лекарства, но всеки сам решава. Успех!  Peace
newsm10

# 13
  • Под тепетата
  • Мнения: 331
Категорично-не го прави.Казвам това от опит,нарушиш ли веднъж хормоналното равновесие после трудно ще го оправиш.Може и няколко месеца да минат,а може и не,казвам при мен беше така.Но иначе и аз съм чувала,че с Дуфастон става,изписва се и без рецепта.

# 14
  • София/Света на Диска
  • Мнения: 3 831
На мен ми се е случвало да пия Постинор, поради причината за която е създаден  Rolling Eyes . Дойде ми след 2-3 дни, а трябваше да ми дойде по принцип едва след около 15 дни.
Моето мнение също не е добро да използваш хапове, за да го предизвикаш по-рано, но всеки сам си решава.  Wink

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт