Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Красива мама
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 321 отговора

До хладилника, който обичам

Мнения: 21 838
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 2
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 3
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 4
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 5
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 6
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 7
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 8
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 9
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 10
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 11
Laredoute.fr. Обсъждане. Всичко за поръчката - 12


Адресът на сайта, обект на тази тема е
www.laredoute.fr

Доставката до България е 5 или 6 евро, в зависимост от броя на артикулите, който не може  да  надвишава 25 в една поръчка.
Някой продукти не се доставят  до България - като мебели например, но това се разбира след като го добавите в кошницата.
Мито не се дължи, така че единственото ограничение за сумата е -наличността в кредитната ви карта:-)
Доставката е в рамките на 2 седмици. получавате покана за колет , който си получавате от пощенския клон.



За незнаещите френски- Преводач
ще ви преведе целия сайт, ако напишете адреса му в полето   http://
или- Онлайн речник

ОСНОВНИ ПОЛОЖЕНИЯ  ПРИ РЕГИСТРАЦИЯТА В САЙТА - БЛАГОДАРНОСТИ НА Спаска ЗА ПРЕВОДА

от първа страница на Редут-а, намираш горе вляво "1ere visite" и кликваш върху него. От заредилата се след това страница виждаш
Ou creer mon compte?

Под него има Créez votre compte en cliquant ici кликваш върху него и ти се отваря регистрационна форма със задължителни полета, маркирани със звездичка:

Identifiant = User Name, който трябва да е твой валиден е-мейл адрес
Confirmez votre identifiant* = Повтори User Name
Mot de passe* = парола
Confirmez votre mot de passe* = повтори паролата

Данни за фактура:
Titre*= избираш Madame
Nom*= фамилия
Prénom* = собствено име (твоето, защото после то се маркира върху адреса ти за доставка).
Adresse*= адрес
Complément d'adresse = допълнение към адреса (ако горното поле не ти е стигнало) - не слагай точки круцое при обозначаване на вход, етаж и т.н., а използвай само запетайката като разделител
Code postal (5 chiffres) * = пощенски код - задължително го попълни вярно, защото пратикте ти ще пристигат в пощенския клон, който си посочила и ще си ги взимаш от там.
Ville* = град
Pays* = държава (изибраш БГ от менюто)

Друго можеш и да не попълваш.
Натискаш бутона долу вдясно CONTINUER

Зарежда се страница, на която са посочени разни варианти за абонамент за техни "спамове" - не ти трябват, натискаш бутона долу вдясно VALIDER

Зарежда се страница, на която ти казват: Merci Еди кой си,
Votre compte est désormais créé.

Бутонът "Je continue mon shopping" e важен - означава "искам да продължа с пазаруването!"

Задължително преди да започнеш да пазаруваш, трябва да намериш "Identifiez-vous", независим дали сайтът те разпознава. Кликваш там и въвеждаш user name и парола.
Едва тогава можеш да слагаш неща в кошницата си.


И сега основни понятия, за да се движиш из сайта:

ENFANT - дете. Като кликнеш на оцветения в бордо бутон от редицата горе, отиваш на селекциите за деца. Ще ти се зареди страница, на която пак горе има различни категории според възрастта и пола на детето:
Garson - момче
Fille - момиче
ANS - години

Когато кликнеш на определен продукт, в случай, че искаш да го купиш, трябва да избереш размер, количество и цвят от менютата:

Mа Taille = размер
Quantite = количество

Ако ти се появи надпис Epuise, значи избрания размер в съответния цвят е изчерпан.
Disponible immédiatement = има го в момента

След като избереш продукта, за да го сложиш в кошницата си натискаш оранжевия бутон "AJOUTER A MON PAINER"

За да прегледаш какво си натрупала в кошницата, гледаш горе вдясно, намираш  Х article(s) - Voir mon panier и кликваш там.

След като си завършила с трупането на продукти в кошницата, за да платиш, трябва да минеш стъпките от 1 до 6.

Стъпка 2: Je Valide mon PAiner - потвърждаваш, че искаш да закупиш избраните неща
Стъпка 3: Je valide mon mod de livraison - потвръждаваш адреса за доставка
Стъпка 4: трябва да избереш "Je paie en ligne, avec ma carte Bancaire ou ma carte privative " - плащане с кредитна карта. С дебитна не става!
Стъпка 5 е въвеждане на данните от кредитната ти карта - код, срок на валидност и код за сигурност (контролен номер). Въведеш ли ги, натискаш =Je valide mon mod de paiement"

После се приема, че си потвърдила и можеш да си принтираш заявката, като намериш бутона Je imprime mon ...нещо си - не го помня и не мога да го видя, защото не правя валидна заявка в момента.


Дебитните карти, с които може да се поръчва от Ла редут. (Картите са изпробвани.)
1. Виза Електрон на Райфаизен Банк
2. Виза електрон / оранжева / на ЦКБ.
3. Виза електрон от СЖ Експресбанк
4. Виза Електрон на ПИБ
5. VISA Electron на Пощенска банка


И допълнителни пояснения:
- Доставката е за около 3 пълни седмици (мсиля, че този срок го има и някъде в сайта);
- Пратките пътуват с влак;
- Закъснения имаше по Коледа. Обяснимо;
- По неясен критерий някои от пратките вместо в пощенския ви клон се оказват в разменната пощенска станция на митницата. По емпиричен път стигам до извода, че това се случва предимно с по-обемните поръчки. Същата разменна станция преди работеше и в събота до обяд, но от тази година - не. Как иначе на работещите напълен работен ден ще ни вземат парите за доставка до вкъщи?!
- Мито не се дължи, независимо от стойността на поръчката;
- От цените в сайта при калкулация на общата стойност автоматично се сваля френското ддс, а нашето не се начислява!;
- Върху стойността на поръчката се начисляват 10% за обработка, след това се сваля френското ддс (но само от номинала на поръчката) и се добавят 5 евро транспортни разходи. Малко странна схема и не съвсем коректна, но разликата е в наш ущърб за не повече от 1 евро - преживява се.

Това, което видите като крайна сума на стъпка 3 от поръчката, е сумата, която ще платите на Редут и нито цент повече.

До момента съм направила над 20 поръчки за себе си и още толкова за моя приятелка. Проблеми поради френска некоректност няма.
Повечето от нещата, които съм поръчвала напълно отговарят на очакванията ми, рядко съм оставала разочарована (но се е случвало). За щастие с поръчката преди Коледа дойде и един дебел каталог, който е на "роден" английски (аз френски не говоря грам) и се ориентирам по-точно, особено в цветовете, които на сайте не отговарят 100%, а описанието "ледено кафяво" е доста относително понятие!   
 

Размери на стоките:

Размери на дамско бельо
Размери на дамски дрехи
Размери на мъжки дрехи и обувки
Размери на детски дрехи и обувки


Дамски обувки:
cm                     23   23,6   24,3       25     25,6   26,3

номер              36     37      38          39      40       41



Връщане на стока:
http://www.laredoute.fr/Help/FaqAvcRetour.aspx#Question_01

Превод от Faithless:

1. Има ли крайна дата за връщането на дадена стока?
- След получаването на колета имате 15 дни, за да промените мнението си и да ни върнете стоката.
2. Как да върна стока?
- Имате 15 дни, за да върнете стока, която не ви допада. Не забравяйте да приложите фактурата и да уточните дали желаете  да я смените или да ви се върнат парите.
3. Как ще ми бъдат върнати парите?
- Ако сте платили в брой, с чек или банкова карта, парите ще ви бъдат върнати:
- с чек, ако сумата е над 11.43ЕУ.
(обаче аз тук направо ще ти кажа, че тия начини са само за французите, на нашите направо им връщат парите по кредитната карта, мисля аз.Можеш да питаш Монда за това)

Като натиснете върху "връщане на парите ми" (mes remboursements) от менюто "suivi de la commande" (проследяване на поръчката), ще видите хисторито от вашите реимбурсирания - връщания на пари - за последните 3 месеца.
4. Какъв е срокът за получаване на разменната стока или парите обратно?
- Трябва да се имат предвид около 15 дена за записването на вашата подмяна на поръчката или връщане на парите за изпратената обратно стока. Ако бързате, възползвайте се от услугата "бърза подмяна" (echange rapide). Тази услуга е достъпна от "проследяване на поръчката".
(според мене, този вариант е само за територията на Франция, понеже няма как за 24 ч. да дойде до Бг)
Връщането на парите ви ще бъде направено след получаването на вашата поръчка обратно при нас.
Цитирай

sofia

Мнения: 3 367
да се запиша,та да не изпусна нещо
Цитирай

София

Мнения: 7 046
 Hug
Цитирай

Бургас

Мнения: 404
Записвам се.
Мерси за отговора mitbul, ще пробвам пък дано стане, ако не имам една друга оферта за незнайно какъв подарък, ще пробвам с нея. Иначе не съм променяла нищо от артикулите в кошницата.
Цитирай

До хладилника, който обичам

Мнения: 21 838
Момичета, в теми, които искате да следите, натиснете този бутон горе вдясно, точно до бутона и ще получавате известия за нови отговори в темата, без да се налага да пишете "запис".


Някой скоро да е намирал интересна оферта за майки или деца?
Цитирай

под шипковия храст

Мнения: 856
аз поръчах ето този чувал за спане http://www.laredoute.fr/vente-le-sac-de-couchage-oui-oui.aspx?pr … =1&hasprev=0- видя ми се интересен и подходящ за вечно обикалящия леглото ми син, но още не съм го получила..
Цитирай

София

Мнения: 4 137
Момичета, според вас тази блуза какво представлява? Дали е само това на ретата или с долната част, която се връзва на врата и ръкавите  newsm78
Цитирай

София

Мнения: 178
Едно цяло е - от тези, които имитират две - едно в/у друго
Цитирай

Бургас

Мнения: 404
Момичета, според вас тази блуза какво представлява? Дали е само това на ретата или с долната част, която се връзва на врата и ръкавите  newsm78
Пуснах описанието в преводача и описва и двете. Горна с къс ръкав на райе и долна с завързване около врата и дълъг ръкав. Дължина 60 см. Нека френскоговорящите момичета също да се включат.
Цитирай

Пловдив

Мнения: 3 193
И според мен са двете в едно  Peace
Цитирай


Мнения: 11 209
Направих поръчка на 11ти юни и все още не са ми пуснали бележка от пощата.
Дали да ходя да си я търся в митницата или да изчакам малко.
Не съм от София, а от Плевен.
Цитирай

Варна

Мнения: 13 404
Момичета, според вас тази блуза какво представлява? Дали е само това на ретата или с долната част, която се връзва на врата и ръкавите  newsm78
Пуснах описанието в преводача и описва и двете. Горна с къс ръкав на райе и долна с завързване около врата и дълъг ръкав. Дължина 60 см. Нека френскоговорящите момичета също да се включат.
Да, двете са заедно.

Аз пък да се оплача, че още водя кореспонденции за изгубения колет от 21 март- ивсеки път  като малоумни. Проверете в пощата и ни пишете. И аз пак пиша, а те -проверете и пишете...докога така, не знам newsm78
Писах им, че не съм получила 3 чека- от месец и половина чакам да ми ги изпратят трите в един, а те всеки път ми искат адреса, на който да ги изпратят. Май наистина там  не работи нито един французин, ами хайде да не казвам #Cussing out
Цитирай

София

Мнения: 4 137
Направих поръчка на 11ти юни и все още не са ми пуснали бележка от пощата.
Дали да ходя да си я търся в митницата или да изчакам малко.
Не съм от София, а от Плевен.

Аз и преди съм се оплаквала, ама ето още един повод да похленча за пощите.
До сега само едно единствено известие съм получила от пощата при всичките ми пратки от ягодка и ларедут и то след скандал на майка ми, пиша всичко на нейно име, че аз нямам време да ходя да се занимавам.
Така че това с чакането бележките за мен не е сигурно  #2gunfire
Цитирай

sofia

Мнения: 3 367
Аз последното си известие го видях случайно в кошчето до пощите,така,че дали от пощите са виновни или децата от блока не знам
Цитирай

Пловдив

Мнения: 3 193
Аз пък досега винаги съм си получавала известията навреме  Peace
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 321 отговора