Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Татковци
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

София

Мнения: 1 165
Някой скоро сменял или който разбира повече от мен може ли да ме упъти колко струва частта + работа за смяна на съединител на опел вектра. На мъжа ми казали оригинален немски с някаква отстъпка 300 лв някак ми е нереално. Благодаря ви
Цитирай


Мнения: 936
Много или малко ти се струва? Може и да е реално. За Опел Аскона (86 г) смяната на съединител е около 200 лв. Но още карам със стария. Ще продавам колата, който я купи да сменя ако иска. Mr. Green
Цитирай

София

Мнения: 1 165
Това е само за частта без работи и ми се вижда много
Цитирай


Мнения: 936
Щом за 20 годишна кола като моята ремонта е 200 лв, логично е за Вектра да е толкова. Но пак е сума. Колата си иска подръжката. Миналата седмица ми сменяха амортисьори и тампони на другата кола, и като ми казаха че цената на ремонта е 440 лв, ми стана лошо. Сега поне колата вози готино.
Цитирай

Seattle, WA

Мнения: 233
Някой скоро сменял или който разбира повече от мен може ли да ме упъти колко струва частта + работа за смяна на съединител на опел вектра. На мъжа ми казали оригинален немски с някаква отстъпка 300 лв някак ми е нереално. Благодаря ви

Феродов+притискателен диск+лагер е към 200 до 300 лева.
Мисля, че цената е нормална. Но само ако е с гаранция и от легален вносител...
Трудът е около половината от цената на съединител-комплект.
Цитирай

welcome to the Jungle

Мнения: 943
Цитат
Феродов+притискателен диск+лагер е към 200 до 300 лева.

Даже може и двойно повече - зависи каква марка е комплекта за смяна  Blush.

За труд - работата е цял ден, свалят се доста неща и то все отдолу на колата - скоростите със сигурност. Обикновено ако е мнооого близък майстора - 70-80 лв, ако е някой "натокан сервиз" може и двойно, че и тройно дори ...
Абе при цените на авточасти и ремонти няма нищо твърдо и сигурно  Twisted Evil, но около 300 лева за комплект съединител и около 100 лева труд е нормална цена.

Успех с ремонта   bouquet

Цитирай

Seattle, WA

Мнения: 233
Цитат
Феродов+притискателен диск+лагер е към 200 до 300 лева.

Даже може и двойно повече - зависи каква марка е комплекта за смяна  Blush.

За труд - работата е цял ден, свалят се доста неща и то все отдолу на колата - скоростите със сигурност. Обикновено ако е мнооого близък майстора - 70-80 лв, ако е някой "натокан сервиз" може и двойно, че и тройно дори ...
Абе при цените на авточасти и ремонти няма нищо твърдо и сигурно  Twisted Evil, но около 300 лева за комплект съединител и около 100 лева труд е нормална цена.

Успех с ремонта   bouquet



Даааа, мислех да бъда и аз така обстоятелствена, но не исках да плаша авторката на темата. Дори бях написала за труд, колкото частта, но се корегирах.
Може да се намери и сервиз да го смени на половин цена, ако купуваш частта от тях, да ти свалят от труда и така.....А че е яко труд, спор няма....И че се "разкача" мотора от скоростната кутия също...Не съм много запозната точно с опел и не навлязох в детайли. Но наистина като тотал част+труд е около 400 кинта.
Цитирай

ᑲᓇᑕ

Мнения: 682
На мен също ми предстои смяна на съединител. Крайната цена, която ми казах за VW e 300лв. + работа
Цитирай


Мнения: 924
Счупен не знам, но здрав дори и повече. Един приятел се изхитри и си взе по-евтин и след 1 мес. пак го сменя.
Цитирай

София

Мнения: 1 165
Благодаря ви явно си е толко да му мисля сега  Laughing
Цитирай

Варна

Мнения: 275
eva23, звънни в София Ауто (там са най-конкурентни цените напоследък, май) или Булвария. Подготви се с инфо (година производство, рама и двигател или поне кубиците, в големия талон ги пише) и до 3 мин ще ти кажат цената. Опел Вектра е супер недостатъчна инфомация да ти се даде цена! Освен това не се знае дали е с лагер или с лагер-помпа. За да ти поемат гаранцията сменяш задъжително феродов и притискателен, диск, но често се налага и лагера. Някои от Вектрите са с лагер-помпи, тоест струват колкото двата диска заедно и цялото удоволствие може да ти излезе и над 800 лв, зависи къде са казали на мъжа ти 300 лв и колко са оригинални частите. Не ме разбирай погрешно, че 300 лв не е реална цена! За мен инфото е малко за да кажа - "Да! Това е цената."
Цитирай

София

Мнения: 1 165
Опел вектра инжекцион 2000 кубика 115 коня друго незнам ама ти направо ме шашна. За лагера изобщо си няме на идея защото до сега не е сменяно такова нещо. Дано да са само дисковете. Феродовия е заминал, но предполагам от дълго каране може би и притискателния вече не става за нищо. А какво би станало ако се счупи по време на движеие да не се случва де
Цитирай


Мнения: 1 172
Моята тактика, която ти препоръчвам за всеки по-скъп ремонт на колата: Отиваш в сервиз, казват ти точно какво й има на колата, какви части са нужни и за колко време могат да ти сменят, колко ще ти струва труда. После прозвъняваш няколко магазина за части и питаш конкретните необходими части налични ли са, на какви цени, ако са повечко дали ще можеш да ги купиш с отстъпка и така. След това звъниш на няколко сервиза и питаш колко ще ти струва смяната на тези части, за колко време ще оправят колата и т.н. Така ще имаш възможност да избереш най-добрите за теб параметри. Примерно, на мен не ми е изгодно да стоя повече от 1-2 дни без кола и предпочитам да ми вземат повече пари, но да ми я оправят веднага. Други пък се интересуват от цената и са склонни да чакат по-дълго, за да им я оправят.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.