Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Туризъм
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 35 отговора

Sf

Мнения: 2 773
По принцип цикъла ми идва точно на 30 дни. Но поради кисти на яйчниците гинекологът ми изписа противозачатъчни Регулон. И друг път съм била на противозачатъчни /лепенки Евра/ и знам, че те скъсяват паузата между цикъла, тъй като се приемат 21 дни и след това ти идва цикъла. Сега като започна противозачатъчните изчислих, че точно за почивката на морето през цялата седмица, в която ще съм там ще съм в цикъл. Направо ми се плаче, защото когато си взимах отпуската планирахме тая седмица точно поради тая причина /за да не съм в цикъл/, всичко вече е уговорено, отпуските са уговорени от приятелите, местата са запазени. А аз каръка ще съм в цикъл.
Има ли някакъв начин да подтисна менструацията точно в този период - с някакви хапчета или пък със самите противозачатъчни като ги взимам без пауза? Дайте малко акъл, моля  Praynig
Цитирай

София

Мнения: 1 069
Ако не ги спреш няма да ти дойде, но все пак е добре да се консултираш с лекаря си.
Цитирай


Мнения: 2 546
какъв е проблема да ползавш тампони?
Цитирай

София

Мнения: 98
Може да се задържи цикъла с Примолут нор до10дни,но незнам при теб дали няма да е проблем заради регулона.Питай гинеколог.Аз съм ползвали два ,три пъти Примолут нор и си изкарваш морето като бял човек.Единствено после малко нарушава датите,защото ти го задържаш,но това да е проблема.
Цитирай

Sf

Мнения: 2 773
Проблема на тампоните е, че ми е обилен, продължителен и тампоните ми пропускат постоянно, въпреки че ги сменям на 2 часа. Боли ме коремът, кръста, пада ми кръвното. Още да изброявам ли...
Цитирай

София

Мнения: 4 812
Ако не заминавате тия дни, имаш време да забременееш. Никой не може да те посъветва по-добре от доктора, който вече ти е предписал хапчетата.
Цитирай

на баба си в джанките

Мнения: 526
Ако не ги спреш няма да ти дойде, но все пак е добре да се консултираш с лекаря си.
Този номер със взимането на две опаковки без пауза съм го правила веднъж,признавам си,но НЕ ти го препоръчвам.Не че нещо ми е станало,обаче такива намеси в организма не са от полза.Наистина най-добре се допитай до гинеколог.
Иначе,ако цикъла ти не беше така обилен и болезнен,тампоните са чудесен вариант.
Цитирай

София

Мнения: 1 950
Лекар ти е изписал хормонален препарат за да се махнат кистите, ти сега ще си натовариш организма с още newsm78, не разбирам, нима морето ти е по-важно от здравето. Ден, два дискомфорт се преживяват, не е толкова страшно и аз съм с обилен цикъл и на мен ми се разтичат тампоните, и обикновено все ми се случва да съм с цикъл на почивка, но не позволявам това да ми разваля настроението. А в твоя случай, след лечение - абсурд.
Цитирай

София

Мнения: 4 676
не разбирам, нима морето ти е по-важно от здравето. Ден, два дискомфорт се преживяват, не е толкова страшно и аз съм с обилен цикъл и на мен ми се разтичат тампоните, и обикновено все ми се случва да съм с цикъл на почивка, но не позволявам това да ми разваля настроението.
Да де , ама не е ден - два дискомфортът  Confused Мен също ме боли като за световно , обилен ми е - не мога да вляза във водата , става ми лошо и какво ли още не ...
Вече си съсипах едно море , а и настроението ... и този път твърдо съм решила да си взема Примолут нор .
Какво чак толкова страшно ще стане да си отложиш цикъла ? Чак пък да си съсипеш здравето  Rolling Eyes 
Като почнете така , като че ли е нещо ужасно  Confused
Цитирай

София

Мнения: 1 950
Pipinka, ако момичето не лекуваше кисти тогава о.к., но при положение, че приема противозачатъчни с тази цел, някак си ми се струва безотговорно.
А и във форума Проблемно забременяване, непрекъснато пишат момичета, които по една или друга причина имат проблеми с цикъл, кисти и т.н., заради своеволно приемане на медикаменти.
Ако прочетеш повечко теми там, няма да се чудиш защо съм реагирала така.
В крайна сметка всеки сам взима решение, момичето пита - ние отговаряме. Но решението ще си вземе сама, отговорността също.
Цитирай

София

Мнения: 4 676
Така е ! Съгласна съм ...
Аз никога не съм вземала подобни препарати и затова смятам , че едва ли ще навреди толкова , но при нея наистина е по - сложно .
Цитирай


Мнения: 4 054
Вариант 1 - довършваш си лечението и си чакаш гадния цикъл;
Вариант 2- свършваш по-рано приема, т.е не изпиваш всичките и ти идва по-рано;
Вариант 3 - почваш нова опаковка, веднага след като свърши тази;
Вариант 2 и 3  не ти ги препоръчвам, защото първо са несигурни, второ че има вероятност съвсем да се объркат нещата. Примерно при вариант 3 няма гаранция, че няма да ти прокърви така или иначе.
Помисли добре, преди да решиш какво да направиш и най-добре звънни на лекаря си.
Цитирай

софия

Мнения: 538
Този примолут нор, хормонален препарат ли е? И аз ще съм точно тогава в цикъл, и се чудя дали да си правя експерименти с такива хапчета
Цитирай

Пловдив,при децата ми!

Мнения: 639
Вариант 1 - довършваш си лечението и си чакаш гадния цикъл;
Вариант 2- свършваш по-рано приема, т.е не изпиваш всичките и ти идва по-рано;
Вариант 3 - почваш нова опаковка, веднага след като свърши тази;
Вариант 2 и 3  не ти ги препоръчвам, защото първо са несигурни, второ че има вероятност съвсем да се объркат нещата. Примерно при вариант 3 няма гаранция, че няма да ти прокърви така или иначе.
Помисли добре, преди да решиш какво да направиш и най-добре звънни на лекаря си.
Вариянт 2 май е най-добре. Peace
Много е гадно да си на море в цикъл,но на мен Примолут нор ми действа ужасно,задържам много вода и се чувствам ужасно напрегната.Не знам как да го обясня.Имам чувството,че ще се пръсна.Пих го по други причини.Може и дозата да е била по-висока newsm78.
Цитирай

sofia

Мнения: 773
И аз мисля, че вариант 2 е най удачен. да изпиеш две опаковки без пауза си е доста опасно, а и според мен ще се чустваш доста напрегната.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 35 отговора