Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 27 юни 2007, 11:23 ч.

Притеснение

  • 469
  • 1
  •   1
Отговори
  • Стара Загора - на баира
  • Мнения: 76
Здравейте Д-р Слънчева!
Темп. на дъщеря ми 3-ти ден вече ту се повишава ту се сваля-през 4-5 часа давам Панадол по 6.5мл . Пие АБ Дурацеф 250мг -през 8ч. по3.5мл.   ,понеже и е доста червено гърлото и лекаря и го изписа.  Пръскам и Тантум верде... Ама тази темп. ме тревожи   Sad Тя е 13.900кг.   Дозата ли да увелича или интервала според Вас? Днес лекаря ми каза да и давам по 4мл. през 12ч.,но...се чудя дали да я водя при специалист и тогава да действам.   Благодаря Ви предварително!

# 1
  • Мнения: 5 760
Здравейте! Дозата на антибиотика е подходяща, и най-вероятно се касае за вирусна инфекция. те не се влияят от антибиотиците и обикновенно температурата се задържа около 3 дни по-висока, а след това пада на по-ниско нива около 38 още 2-3 дни. В случая АБ е даден профилактично. Давйте панадол през 4 часа ако температурата е над 39 , а ако е по-ниска на 6 часа по 5 мл.



Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт