Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Проблемно забременяване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 30 отговора

Русе

Мнения: 541
здравейте!преди няколко дни гинеколожката ми ми каза че имам малки кистички на левия яйчник и понеже имам и силен косопад ми изписа диане-35.въпроса ми е не трябва ли първо да ми направи някакви изследвания на хормоните преди да ми предпише толкова силно лекарство.четох доста за диане-35 и знам че се предписва точно при такива симптоми но все пак не е ли малко прибързано?знам само че пролактина ми е в норма,но с другите ми хормони не знам какво става.какво ви е мнението за това лекарство?знаете ли от какво друго може да са причинени кистите,косопада и отделно напълняване(4-5кг за 3 седмици като не съм увеличавала храната),и от време на време имам 37 градуса температура,което по принцип не е тревожно,но така без причина...и не е от жегите.а и не съм бременна(за съжаление).и понеже искам да отида някъде за второ мнение можете ли да ми препоръчате добър лекар стига да не е др.шишкова,др.пейкова,др.зарзеланов,др.тончева,др.дойчинова,др.пейчев.знам че не остават много но все пак ако се сещате за някой друг...
newsm53
благодаря ви предварително
« Последна редакция: чт, 28 юни 2007, 21:05 от ани4ka »
Цитирай


Мнения: 4 700
Ами и аz бих те ьпосъветвала да отидеШ на друг лекар. Прави ми впечатление, че много лекари дават противоzачатъчни беz да са иzследвали хормоните. ИмаШ ли проблем с овулацията? Бих те посъветвала да отидеШ на ендокринолог, а не на гинеколог. Отиди във Варна. Там сигурно има добри лекари. Предполагам, че лекарката ти има предвид поликистоzа. И диане най вероятно няма да ти реШи проблема. Кистичките Ще иzчеzнат и като спреШ диането пак Ще се появят.
Успех.   bouquet
Цитирай

Русе

Мнения: 541
доколкото знам диане 35 не се използва главно като противозачатъчно,а и на мен не ми го изписа за това. а пъ до варна ми е малко далеко да ходя.мерси за съвета все пак
newsm47
Цитирай


Мнения: 4 700
Знам че не се иzписва като противоzачатъчно, но то е такова.

Дано се включат и други със съвет zа лекар.   bouquet
Цитирай


Мнения: 1 054
здравей и на мен ми бяха изписали ДИЯНЕ 35,заради киста,не стига че го пих 7 месеца,отначало ми ставаше лошо от него,надебелях 5 кг,на това маинат му ми и никъква работа не свърши кистата си стои и сега ще правя лапаро,така че потърси още едно мнение.
Цитирай


Мнения: 769
Когато срещна тема за Диане, се разписвам в нея. Стига с това Диане! Тези хапчета са с временно и най-често неефективно действие. Скромното ми мнение е не само че не помагат, но и пречат. Изсписват ги редови квартални лекари, защото така са свикнали.

И да, и аз съм ги пила 9 месеца преди години - голяма грешка!

Цитирай

Русе

Мнения: 541
BinPin:"И да, и аз съм ги пила 9 месеца преди години - голяма грешка!"
можеш ли да ми кажеш нещо по-конкретно?
Цитирай

София

Мнения: 1 334
ани4ka, ако не си започнала приема, искрено ти препоръчвам да изчакаш и да потърсиш второ мнение. писала съм го това, обаче айде пак ХОРМОНАЛНИ ПРЕПАРАТИ ОТ КАКЪВТО И ДА Е ВИД И ФОРМА СЕ ИЗПИСАВАТ САМО И ЕДИНСТВЕНО СЛЕД ИЗСЛЕДВАНЕ - КРЪВНО И ПО СХЕМА!!!!
По отношение Диане-то - пила съм го ок. 3 и половина години. Доволна съм. Не съм имала проблеми и странични ефекти никакви. НО това е поради причината, че беше Подходящия препарат за Мен и периодично правех контролни изследвания. Не е редно да се изписва ей така препарат с висока концентрация на хормони (какъвто е диане35). Направи си изследване на хормоните (LH, FSH, Prolactin, Estadiol, Testosteron, Progesteron). На база резултатите лекар ще ти каже кой препарат е подходящ
Цитирай

Пловдив

Мнения: 3 193
Аз също преди години съм пила диане заради киста,но нямах проблеми от него,а и най-важното беше,че кистата ми се махна.Пих го само 3 месеца.Интересното е,че сега като се връщам назад се сещам,че без никакви изследвания ми го изписаха това диане,макар че бях при гинеколожка в небезисвестната в София Тина Киркова/сега Св.София/.
Цитирай


Мнения: 769
BinPin:"И да, и аз съм ги пила 9 месеца преди години - голяма грешка!"
можеш ли да ми кажеш нещо по-конкретно?
Изписа ми ги кварталната лекарка без грам изследване под каквата и да е форма. Това е крайно неправилно. Дали заради тези хапчета или заради други фактори по-късно се наложи лапароскопия заради 7см киста!
Не мисля, че съм изолиран случай, чела съм много какво спеделят други приемали препарата.
Цитирай

в нечие сърце

Мнения: 340
Интересно, и аз имам силен косопад в момента... Shocked
Цитирай

Русе

Мнения: 541
 puh golqm:"Интересно, и аз имам силен косопад в момента... " провери си пролактина,той причинява косопад
http://old.zachatie.org/modules.php?name=News&file=article&sid=245
ако не знаеш нищо за този хормон тази статия може да ти помогне.аз съм имала и преди косопад заради липса на витамини но сега имам много силен за да е от това.колко ти е силен твоя?
Цитирай


Мнения: 8
ани4ка, относно втората част на въпроса ти ще ти кажа, че това кой лекар е добър и колко е добър е твърде субективно.Може на даден човек да направиш добрина колкото върха на игла и той ще ти е благодарен цял живот, на друг може да му напрвиш добрина колкотоо цяла планина и той пак няма да е доволен. Дано намериш подходящия за теб лекар в Русе!
Цитирай
Когато срещна тема за Диане, се разписвам в нея. Стига с това Диане! Тези хапчета са с временно и най-често неефективно действие. Скромното ми мнение е не само че не помагат, но и пречат. Изсписват ги редови квартални лекари, защото така са свикнали.

И да, и аз съм ги пила 9 месеца преди години - голяма грешка!


Подкрепям те напълно и аз!незнам дали от тях , но бившите ми оперирани кисти направо се "нахраниха" с това Диане и станаха мноого големи
по-добре да не се пият
Цитирай

София

Мнения: 258
Да ви кажа при мен в клиника Щерев ми изписаха без никакво изследване първо Регулон,след това Линдинет 30 и сега съм на Диане 35.Проблема ми е ,че задържам фоликули и сега един на левия яйчник въпреки приема на Диане 35 не се махнал.
Но това исках да ви кажа,че не само кварталните доктори го изписват, а и такива ,които се занимават с репродуктивна медицина и са едни от "големите", а относно косопада на мен ми се появи по времето когато спрях хапчетата за 2 месеца и в този период имах страшен косопад. Не зная на какво точно се дължи,но...
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 30 отговора