Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 2 юли 2007, 09:46 ч.

Имам проблем ....

  • 1 031
  • 14
  •   1
Отговори
Здарвейте на всички!
Опитах се да намеря такава тема... но не намерих!

Искам да ви питам.. имам някакви рани по кожата м/у краката... незнам дали са гъбички или някакви гнойни рани... но сега са зачервени и болят.. а и трудно заздравяват! Мислих за гъбички.. но навсякъде пише на влагалището.. а те са дълеч от него!

Четох че разтвор от невен заздравявал раните...

Знам, че ще ме посъветвате да отида на геноколог или при личния...

Но просто искам мнение или съвет от вас!

Благодаря!

# 1
  • с трима мъже в къщи
  • Мнения: 371
Иди на кожен да вземат материал и да видят какво е, ако са гъбички ше мажеш и ще минат, ако ти се бели кожата от изпотяване или претриване-има друг начин! Peace

# 2
Ами не ми се бели кожата.. то е като раничка... на свивката на крука подчти ...

Намерих един мехлем в нас.. с който се мажех като имах проблем с вагината беше възпалена.. пише, че е за рани и подобни неща... но ме е страх да се намажа да няма странично действие!
Мехлема се казва Univertan! Някой да знае нещо повече за него?

А за лекър... май ще трябва да се ходи... Sad

# 3
  • близо до Витоша
  • Мнения: 4 053
иди на лекар,
може да е някакъв херпес,
аз понякога получавам такова нещо от дамските превръзки,
нещо като алергия

# 4
  • В тъмната гора.
  • Мнения: 1 864
Да ти направят и изследване за диабет, това е често срещани при диабетно болните.

# 5
Лолл не ме шашкайте така! Достатъчно съм се шашнала... и незнам какво да правя! Толкова неща ми се насъбраха сега и тва.. недейте така с тоя диабет... не е шега! Cry

# 6
  • София
  • Мнения: 6 036
хъм, да не би да си по-пълничка и да си ходила с пола? от триенето на краката един в друг се получават доста неприятни гадости по кожата?

# 7
Аммм то не  е там на краката.. то е свивката на бикините... а бе ще видим какво ще е ...

Дано всичко се оправи по-скоро  Confused

# 8
  • София
  • Мнения: 6 036
а да не е от бикините? пробвай само с памучно бельо.

# 9
  • София
  • Мнения: 941
може да ползваш Универтан,аз мажа дупето на детето с него,няма да ти навреди,но по-добре е да те види дерматолог,ние тук можем само да гадаем

# 10
Така е може само да се гадее!
Утре съм на лекър... да видим ...  Confused


# 11
  • София
  • Мнения: 393
Ами лекаря най добре ще прецени, от мен бързо да се оправиш и да не е нещо сериозно защото това за диабета което са писали по горе е много плашещо

# 12
  • София
  • Мнения: 3 416
 Ами при мен се получава като алергична реакция от превръзки(освен тази, която имам към презервативи, тампони и лейкопласт). Не са точно рани, а силно червен обрив.
Сега последният път едвам изтърпях превръзка два дни и после една седмица лекувах последствията. Минала съм на памук и ако и към него вече се получи алергична реакция, не знам какво ще правя.
Нося само памучно бельо и панталоните от изкуствени материи ги оставих да отлежават. В къщи започнах да ходя с рокли за да мога  да ходя без бельо, спя без бельо - лекаря твърди, че това е добър начин да се проветряваме Crazy .

# 13
  • New Zealand
  • Мнения: 5 183
И аз знам 4е с Универтан и бебета се мажат.
Сестра ми мажеше по едно време племенника с него.
Не помня за какво то4но.

# 14
 Rolling Eyesимам  проблем направих алергия към лейкопласти много ме мъчи този обрив нищо не помага, мазахс алергозан , сега го мажа с финистил

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт