Все още не сте се регистрирали? Направете го сега напълно безплатно!!!



запомни ме Забравена парола Активация на акаунт





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma



1 Гост преглежда(т) тази тема.
75-89 от 113 отговора
Ходих в Хиполенд Бургас този в Пикадили,ами то имаше два броя бодита за едногодишно дете.Най-евтините играчки на Чико другите бяха под всякаква критика изобщо останах тотално разочарована.
Цитирай


От там сме взимали само играчки и кошарата за игра.Доволни сме, няма от какво да се оплачим в случая Peace
Цитирай


Здравейте мили момичета!Много разочарована останах от вашите впечатления,но в същото време не очаквах да прочета нещо по различно...Няма да ви лъжа и ще съм честна с вас,като ви кажа че работя там и съм съгласна.според мен не персонала е виновен за незнанието си относно дадено нещо,а управителите,защото ако някой не ти обясни нещо подробно и както трябва,ти и да искаш няма как да го знаеш!!!!Относно дрехите-абсолютно съм съгласна с вас,просто те са под всякаква критика,никога няма това което търсят хората,или има но е скъпо или меко казано грозно!За обувките-според мен са много добре заредени има за всеи джоб и вкус,но често няма търсения от вас номер,нормално е!А за количките-да,прави сте,няма избор там-единствените хубави модели са на Чико и Пег Перего,но за съжаление има всякакви боклуци,като се започне с Бертони-най-скапаните колички за мен!!!!!Като цяло магазина е голям,но претрупан,на пръв поглед,а като се вгледаш няма кой знае колко стока!Значи...относно персонала,има и приветливи момичета,има и такива които нямат желание да ви обслужат и на всичкото отгоре не обясняват като хората!!!Според мен има наистина компетентни служителки,стига да попаднете на тях!Но ако наистина не ви харесва в Хипото-не ходете,защото определено има и други по хубави магазини!Това е от мен,до скоро!
Цитирай


Тази верига магазини е пример, как с много пари за инвестиции, правиш нищо и половина.
Цитирай


Аз съм със смесени чуства. Ходила съм няколко пъти, като обстановка е приятно. Обслужването - зависи на кого попаднеш. В Скай сити-то има един младеж на касата, който опрделено с голям кеф бих разпертушинила на тема обслужване. Дрехите - няма да коментирам, достатъчно е казано и е вярно. Обувките... има хубави, но за съжаление бързо изчезват и номера, и модели:-(( Изглежда претрупано от стока, но наистина като се затърсиш за нещо конкретно, обикновено - липсва:-((Цените са по-високи - нормално е все пак са в МОЛ. В крайна сметка - въпреки, че не съм очарована го посещавам отвреме навреме- обикновено само, за да проверя дали поредното нещо го няма... Мисля, че всички негативи се дължат на мащаба. Това е верига и то за големи магазини... и от там нещата куцааат. Стоките бръзо свършват(специално за обувките), персонала е неинформиран, не особено мотивиран и заинтригуван.... и клиентите не са доволни както се вижда.
Държа да отбележа, че имам близка, работеща в централата и познати на управленско ниво. Което не прави мнението ми  положително... по-скоро реално. Thinking
Цитирай


Цените са по-високи - нормално е все пак са в МОЛ.

Напротив, точно защото са в МОЛ, трябва да са по-ниски от другаде  Wink
Цитирай


Не е така,мила,защото точно в такива търговски центрове е нормално да е скъпо,това не ти е кварталния магазин все пак!И освен това във всички МОЛ-ове както ги наричате,е скъпо!Явно са решили че са някакви луксозни търговски центрове и затова може да има такива високи цени!А колкото да Хиполенд специално-да,наистина има скъпи неща там,но кое в днешно време е евтино,все гледат да ни одерат кожите!!!
Цитирай


flower86   , не мога изобщо да се съглася с теб  Naughty Напротив-кварталните магазини са по-скъпи от големите маркети(пример-Пикадили). Не намирам Сити-центъра за много скъп-нали не очакваш една дреха на известна марка да струва колкото парцал от Илиянци?За всеки влак си имапътници  Peace Да не говорим, че в тези големи центрове правят добри намаления, от които можеш да си вземеш нещо готино за прилична цена  Wink bouquet
Цитирай


И аз съм ходила няколко пъти. Последно миналата седмица харесах едни сандалки за Ема, но нямаше номер, а така се зарадвах, защото бяха намалени с около 20 лв. Нищо, ще ги търся другаде.
Наистина има още доста какво да се желае и що се отнася до зареждане и естествено до обслужване.
Явно са решили вси пак по някакъв начин да стимулират продажбите, защото видях, че предлагат колички на изплащане, а това е доста удобно, имайки предвид, че си е доста голяма сума да изкъраш наведнъж, особено когато имаш да пазаруваш още сто неща около бебето.
Цитирай


Аз съм майка на две деца. Редовно пазарувам от Хиполенд В.Търново.Бих искала да изразя искрена благодарност на служителите в магазина.През изминалите почивни дни купувах на децата дрехи и обувки за зимния сезон.Бях обслужена много добре от продавачката в магазина-млада и интелигентна девойка.Там винаги получавам не само любезно отношение, но и нужните компетентни съвети.Момичетата са мили, усмихнати и отзевчеве.Препоръчвам на всички майки във В.Търново да пазаруват за своите деца от "Хиполенд"! Smile
Цитирай


Като цяло съм доволна.
Но скоро се усетих, понеже ходя често, че всъщност малко нови неща се появяват - особено сред играчките, където гледам. Все си е едно и също, нещо като свърши - повече не се появява.

И много фамилиарен касиер имат. Дразни ме на моменти.
Цитирай


че в днешно време  кой не да ва на изплащане- и интернет магазините взеха да дават та си е нормално един стационарен магазин да го предлага като услуга  Peace
Цитирай


Голяма тъпотия.Като си спомня само как чакахме с нетърпение да го открият..........а сега,не ми харесва.Никак.Нищо интересно,камо ли пък марково.А за персонала-или няма никой когато ти трябва или идва някой който не може да ти обясни нищо за каквото и да било.И всички гледат умно като питам за някоя скъпа марка. #Crazy
Цитирай


Голяма тъпотия.Като си спомня само как чакахме с нетърпение да го открият..........а сега,не ми харесва.Никак.Нищо интересно,камо ли пък марково.А за персонала-или няма никой когато ти трябва или идва някой който не може да ти обясни нищо за каквото и да било.И всички гледат умно като питам за някоя скъпа марка. #Crazy
Напълно съм съгласна.
Най -траги4ното е ,4е имат идеята и парите ,но едно свястно нещо не направиха.Ходят на изложението за игра4ки в Германия през февруари и вместо да обиколят и набележат хубавите игра4ки ,те се забиват директно в палата на китайците...жалко ,да...Половината от продаваните игра4ки в магазина са извън нормите за детски игра4ки! Никога няма да купя на детето си игра4ка от там ,направих тази огромна грешка и съжалиш...жалко ,4е шефката им на отдела за закупуване на изделията не 4ете тук ,щеше да понау4и нещо ...
А за Магазина за В.Търново -това е най- неприятния Хиполенд...не стига ,4е е празен откъм посетители ,ами и продава4ките едни дръпнати и нелюбезни ,а Управителката - просто некомпетентна!Все се каня да пиша в книгата им за клиенти ,но какъв смисъл едва ли тези в офиса в Кази4ене ,ще я про4етат.
А ходили ли сте до офиса им в Кази4ене -там има склад на Феликс Тойс ,който всъщност е най големия им клиент ,или по то4но тяхната фирма за внос на игра4ки...пълно е с китайски боклуци ,който на втория ден са с4упени ,цените се повишават 100%, продават и мострите от някой производител ...Най ме дразнят с това ,4е уж подкрепят БГ производителите с тяхната измислена организация Бади ,в която ако не внесеш 4ленския внос ,който е доста солидна сума ,продуктите на бг фирмата не могат да са по щандовете им ....Е,има и изклю4ения ,но са рядкост...
Жалко за идеята,хвърлените пари ,но май е време да пуснат нещо наистина ка4ествено !
Цитирай


Купихме от там кошарка и матраче, за които предварително бях направила маркетинг.
Един ден отидохме да огледаме и изберем, а след 3 дена мъжа ми отиде да ги купи. Естествено Mr. Green му бяха продали матрак за по-голямо легло и се наложи да го връщаме и заменяме, ама карай...

Докато бяхме на "огледа",  мъжа ми имаше късмета да с червена тениска...е, да не ви разправям колко народ искаше да се консултира с него. Very Happy Просто нямаше служители. Натрупана стока и бременни колко щеш, а обслужване 0.
Една госпожа се обърна към съпруга ми:
"Извинете тук няма ли кой да ни обърне внимание"
А той:
"Тука никой нищо не знае и с нищо не може да ви помогне"
Госпожата съответно 1 минута седя така
 Shocked
/после и обяснихме... Wink/

Откъм дрешки, бельо и разни бебешки аксесоари са мнооого зле. Минимален или никакъв избор.
Цитирай


75-89 от 113 отговора