Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 11 юли 2007, 10:42 ч.
  • Преглеждания  750  Мнения  12  Онлайн  1
Отговори
Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 647
Във фирмата където работех преди време имах много готини шефове и с тяхно съгласие бях разпечатала абсолютно същите правила за вътрешния ред и ги закачихме на видно място .  Фирмата с не малко персонал - служители и работници...
Ако работите в отдел "човешки ресурси" не правете тази грешка !!!! Две седмици се низаха възмутени лелки да ми обясняват , че това е пълна простотия и кой го бил измислил , и въобще каква глупост е това .....и всъщност истина ли е ?!?!?! Получи се нещо като мини-аварията в АЕЦ на "Каналето" .Отначало ми беше забавно , но това са две седмици  smile3511

# 2
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 785
много, много интересни правила...  Thinking

# 3
  • София
  • Мнения: 819
Звучи ужасно, дори и под формата на майтап.

# 4
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 21 943
жИстоки! Ще ги препечатам!

# 5
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 785

ох и аз имам това желание. Ама ме мързи  Blush... Да те помоля  Praynig да ми ги "метнеш" някога нейде си...  Laughing

# 6
  • София
  • Мнения: 647
ПРАВИЛА ЗА ВЪТРЕШНИЯ РЕД




БОЛНИЧНИ: Отсега нататък няма да се приемат болнични листове в уверение на отсъствие по болест. Щом можете да отидете на лекар, значи можете да дойдете на работа.

ХИРУРГИЧЕСКИ ИНТЕРВЕНЦИИ: Отсега нататък операциите са забранени! Докато сте на работа при нас, се нуждаете от всички свои органи. Не се допуска отстраняването на който и да е от тях. Противното води до неизпълнение на клаузите на трудовия договор.


ЛИЧНИ ДНИ: Всеки служител ще получава по 104 лични дни в годината. Те се наричат съботи и недели.

ДНИ В ОТПУСК: Всички служители ползват отпуска си по едно и също време всяка година. Дните в отпуск са както следва: 1 януари, 3 март и 25 декември.


ОТСЪСТВИЕ ПО ПОВОД НА ПОГРЕБЕНИЕ: Няма извинение за неприсъствие на работа. Нищо не можете да направите за починали близки, приятели и колеги. Трябва да се полагат максимални усилия с формалностите около ритуала да се ангажират трудово неангажирани хора. В редки случаи, когато ангажирането на служител е неизбежно, погребението следва да се насрочва за часове в късния следобед. За нас ще е чест да ви разрешим да работите през обедната си почивка и съответно да си тръгнете от работа един час по-рано, след като докажете, че вашият дял от работата е свършен.

ОТСЪСТВИЕ ПОРАДИ СОБСТВЕНА СМЪРТ: Това е основателна причина за отсъствие от работа. Въпреки това, бихме желали да депозирате двуседмично предизвестие, тъй като е ваше задължение да обучите и въведете в работа си вашия заместник.


ПОЛЗВАНЕ НА СТАЯТА ЗА ПОЧИВКА: Като цяло много време се прекарва в стаята за почивка. За в бъдеще въвеждаме практика за ползване на стаята за почивка по азбучен ред: всички служители, чието име започва с А ще ползват стаята за почивка от 8.00 до 8.20 ч.; служители, чието име започва с Б, ще ползват стаята за почивка от 8.20 до 8.40 и т.н. Ако не сте в състояние да посетите стаята за почивка в позволеното ви време, ще трябва да изчакате до следващия ден, когато също ще е ваш ред. В изключително спешни случаи се разрешава на служителите да разменят времето си за ползване на стяата за почивка с някой свои колеги. В този случаи замяната следва да бъде писмено утвърдена от преките ръководители на сменящите се служители. В допълнение, въвежда се стриктен 3-минутен лимит за ползване на тоалетните! След изтичане на трите минути ще се активира сирена, рулото тоалетна хартия ще се скрие и вратата на тоалетната ще се отвори.


ОБЕДНА ПОЧИВКА: Хората с тегло под нормалното се нуждаят от един час, тъй като трябва да се хранят повече, за да изглеждат здрави. Хората с нормално тегло имат право на 30 минути за обяд, за да се хранят балансирано и да поддържат средно статистична фигура. Хората с наднормено тегло имат право на 5 минути за обяд, тъй като това време им позволява да изпият един диетичен шейк и една таблетка за намаляване на теглото.


КОДЕКС ЗА ОБЛЕКЛОТО: Препоръчително е да идвате на работа облечени по начин, съответстващ на заплатата ви. Ако забележим, че сте с обувки Prada за “ 350 и носите чанта Gucci за “ 600, ще сме убедени, че финансовото Ви положение е добро и не се нуждаете от увеличение на заплатата-


Благодарим за лоялното Ви отношение към нашата фирма! Тук сме, за да осигурим положителни емоции на персонала. Затова молим: всички въпроси, коментари, безпокойства, оплаквания, разстройства (нервнопсихични, не чревни), раздразнения, досаждания, инсинуации, изявления, заявления, обвинения, опасения, размишления, смаяности, ужасения или предложения, да отправяте някъде другаде!


Желаем Ви приятна седмица!

Отдел “Човешки ресурси”



COPY - PASTE  и да почерпите !  Laughing Laughing Laughing

# 7
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 785
krasian   food002 beer3 cheers cook cook

# 8
  • Мнения: 396
И аз благодаря! Нямах време да го направя  Embarassed

# 9
  • постоянно
  • Мнения: 3 558
Хахахаха маид маи деи   bouquet
Да се смееш ли или да плачеш?  bouquet  bouquet  bouquet
Вили

# 10
  • Варна
  • Мнения: 9 852
Цитат
В допълнение, въвежда се стриктен 3-минутен лимит за ползване на тоалетните! След изтичане на трите минути ще се активира сирена, рулото тоалетна хартия ще се скрие и вратата на тоалетната ще се отвори.

Това особено много ми допадна hahaha hahaha hahaha
Иначе черният хумор... не чак толкова.
Абе веселяшко като цяло. Ще взема да пробвам да ги вмъкна в папката за Вътрешния трудов ред  smile3508

# 11
  • София
  • Мнения: 4 474
Някой да си търси служител за отдел "неЧовешки ресурси" ? Mr. Green

# 12
  • в Низината
  • Мнения: 703
Ей на това му се казва "работодател - мечта". newsm62

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт