Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 15 отговора

у дома

Мнения: 21
Здравейте мами!Незнам какво точно е това но ще ви го опиша на кратко ако на някоя мама и се е случвало ноля за съвет.От около 2 месеца вечер към 12ч. когато спя се събуждам от стягане в главата и постепенно започват да ми изтръпват ръцете,ченето ми също изтръпва, сърцето ми започва да бие учестено(но не е сърцебиене защото знам какво е то) задъхвам се и ми е трудно да си поема въздух.По тялото ми минава вълна след което не го чувствам като че ли не е мое.И всичко това протича едновременно.Първият път когато ми се случи много се изплаших и отидохме до бърза помощ.Там ми измериха кръвното и беше 90/130 което не е високо.Биха ми диазепам и ми казаха че това било някаква нервна криза.От тогава ми се е случвало вече 4 пъти като последният път беше снощи.Справям се сама в къщи като излизам  на терасата исе опитвам да дишам дълбоко .Притесняваме това ,че започна често да ми се случва ивинаги късно вечер повреме на сън.Знам ,че трябва да отида на лекар но не знам на какъв специалиист мися си за невролог.Ако някой знае добър невролог в Бургас моля за адрес и тел.Предварително благодаря на всички!
Цитирай

София

Мнения: 3 930
На мен ми се е случвало няколко пъти в студентските години. Някои казват, че е нервна криза, други - микроинсулт. Веднъж ми се случи нас пирката и в близост имаше поликлиника. докторът каза, че добре, че е бил наблизо, иначе е можело да умра, ако не ми бият лексотан. Но така или иначе, това е проблем на нервите, а не на сърцето. Аз правех следното. Пиех капки - мента, глог и валериан - по 15 капки от всеки вид, 3 пъти дневно. Много успокояват. Избягвай да пиеш всякакви възбуждащи напитки - кафе, кола и подобни. В случай, че пак започнеш да изтръпваш, излез на въздух, навън и дишай. Трябва ти кислород. В същото време, не се паникьосвай, а започни да масажираш скулите, като започнеш от ушите там, където започват скулите) и звижиш пръстите по скулите, стигайки до върха на носа - така поне 10 пъти.
За съжаление, не съм от бургас и не мога да ти препоръчам доктор. Аз съм ходила по много доктори, казват, че имам свръхчувствителност на нервните импулси. Взимай капките, за които ти споменах по-горе, а също може да смучеш валидол преди лягане. И най-вече - спокойствие му е майката.
Цитирай

София

Мнения: 941
може и на нервна почва да е,съгласна съм,но иди да те види кардиолог
Цитирай

у дома

Мнения: 21
Благодаря за отговорите!Ходих на лекар и ми каза ,че е нервна криза изписа ми Xanax.Трябва да го пия в продължение на 1 месец.
Цитирай

sofia

Мнения: 773
Акой лекар ти го изписа? Питам не за друго, а защото мъжа ми си докара сериозен нервен срив докато някой се сети да го изпрати на невролог.
Цитирай

у дома

Мнения: 21
alessia изписа ми го невролог със зелена рецепта е.Няма да ти казвам име на лекаря защото не съм от София.Лекарството е много слабо и засега се чувствам много добре.
Цитирай


Мнения: 1 625
Прочети това :
http://forum.rozali.com/viewtopic.php?t=43

Дано не е, но аз страдам от същото. Направи си консултация с психиатър!
Имала ли си в скоро времестресови ситуации?
Цитирай

DE

Мнения: 1 881
Лекарството е много слабо
Ксанакса изобщо не е слабо лекарство , а напротив
Цитирай

В сърцето на ММ

Мнения: 927
И аз имах същите проблеми,но посетих ендокринолог-откриха ми гуша 2 степен.Всичко,което описваш са симптоми за проблем със щитовидната жлеза.И Xanax пих,като допълващо лекарство,но внимавай с него-силно е и съвсем не е безобидно.
Съветът ми е да се консултираш с ендокринолог. Peace
Цитирай

Пловдив

Мнения: 94
И Xanax пих,като допълващо лекарство,но внимавай с него-силно е и съвсем не е безобидно.
Съветът ми е да се консултираш с ендокринолог. Peace
Съгласна съм. Според мен към лекарства от този тип не трабва да се посяга ако не си се консултирала с поне 2-3 специалисти и то добри. Задължително си изследвай хормоните и се консултирай с кардиолог. И ако все пак се наложи да пиеш успокоителни е по-добре първо да пробваш с нещо по леко например Валерян, нещо на билкова основа или някое хомеопатично лекарство.
Цитирай


Мнения: 745
Редовно имам такива кризи ,случват се по едно и също време рано сутринта към 4 часа .Вече ми писна да търся причините ,като ми се случи , ок ,изчаквам и това е ...
Цитирай

у дома

Мнения: 21
Валериан ,мента и глог съм пила и други билкови но нищо не ми е помагало.А ксанакс е 0,25 mg и пия по половин таблетка.Благодаря за съветите на всички!
Цитирай
здравейте, майка ми също има сърцебиене, пулсът й е достигал до 200 в минута, направено й е ЕКГ, предписаха й лекарство Izoptin 80мг, но лекарите не могат да установят какво и е заболяването и от какво е породено. Ще ви помоля да ме упътите какво да правя, при кой специалист да се прегледа. Благодаря ви.
Цитирай
Това най-вероятно е тахикардия /учестяване на сърдечния ритъм над 100 удара в минута/.
Имаш нужда от кардиолог, искай направление от личния лекар и не си прави експерименти.
Възможни са много прични, но нека първо ти направят кардиограма, при нужда холтер и/или ЯМР за точна диагностика. Лекар не мога да предложа, но определено може да има сериозен проблем, например хормонални проблеми...
Цитирай


Мнения: 1 876
Олеле,и на мен току що ми се случи подобно нещо.Както си закусвах и започна едно сърцебиене,та направо си мислех че ще умра.Продължи окло минута може би,но ми се стори много дълго.А иначе нямаше никакви предварителни симптоми,просто започна и аз се паникьосах и започнах да се чудя къде да се дена - най-накрая се сетих да легна и ми отмина.Сега пък ми е замаяно и ми тежи главата....Може би трябва да ме види кардиолог,но не ислам да казвам на мъжа ми,за да не го шашкам....
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 15 отговора