Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 14 юли 2007, 16:48 ч.
  • Преглеждания  921  Мнения  6  Онлайн  1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 869
Момичета,моля и да ми кажете на какво може да се дължо това.Когато бях неразположена имах в кръвта големи парчета,но не ми приличаха на съсиреци.Много се изплаших.Никога не ми с е случвало,освен след като родих.Тогава гинеколог ми каза ,че се чистя от раждането,но сега какво става нямам обяснение.Дали може да е от лекарствата които пия,за Шашимото и СПЯ.Помощ.. newsm78

Реклама
# 1
  • Мнения: 4 700
Случва ми се от време на време и на мен. Не се притеснявай. Ако се повтори няколко пъти отиди пак на лекар.


Какво пиеШ zа ПКЯ?

  bouquet

# 2
  • Варна
  • Мнения: 869
пия Тироксин,селен,аспирин протект и глюкофаж,понеже кръвната ми захар е висока

# 3
  • Мнения: 4 700
Ами да не би да е от аспирина?  newsm78 Той нали "раzрежда" кръвта. Но не мисля, че един или два такива цикли са проблем. Но ако продължава с така попитай гинеколога И ендокринолога си. Те Ще zнаят най добре.  Peace

# 4
  • Варна
  • Мнения: 869
мерси много

# 5
  • София
  • Мнения: 4 858
Доколкото знам аспиринът увеличава течението при цикъл,възможно е от него да се получава така,но наистина говори с гинеколога си ние едва ли ще ти кажем от какво е точно. Rolling Eyes

# 6
  • Мнения: 51
Не се притеснявай.Често съм имала същият проблем.Може да е от настинка ,а и аспиринът помага за по обилен цикъл.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт