Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 40 отговора

В полето на неограничените възможности.

Мнения: 4 448
Днес мами, с огромно желание купих на Калоян нова количка.  Very Happy
Много й се радвам. Обаче, когато се прибрах установих, че никъде по количката няма щампа или стикер поне, на марката на количката, а само етикетче, на което логото на фирмата се различава от оригиналното, само името съвпада.  В упътването и гаранцията са за модел,който изобщо не прилича на моя Shocked. Погледнах и в сайта на фирмата, модела посочен в упътването и гаранцията (само 6м.) няма нищо общо с моята количка. Мисля, че някой е направил менте и печели на гърба на фирмата, ползвайки нейното име. Не знам уместно ли е да споменавам от кой магазин съм пазарувала и коя уж е фирмата на количката newsm78. Какво ще ме посъветвате Rolling Eyes. Човърка ме от вътре Rolling Eyes, че съм дала повече пари, за нещо, което може и да не е толкова качествено, колкото трябва да бъде, и да струва много по-малко пари в действителност. Само за уточнение, количката я платих 76лв.

Благодаря! Hug 
Цитирай

постоянно

Мнения: 2 670
Върни я и си вземи от магазин където  си личи че е оригинална.
Вили
Цитирай

Пловдив

Мнения: 474
Върни я, и ги накарай да ти обяснят за това разминаване в моделите. Това само в БГ може да стане, гадините мръсни #Cussing out
Цитирай

София

Мнения: 1 406
А по цената не можеш ли да се ориентираш дали е оригинал - виждала ли си на груго място тези колички и колко струват, ако твоята е менте, логично е да е по-евтина от оригинала.

Върни я и си купи от някъде, където е сигурно, че няма да е менте. Не виждам защо пък да не споменеш марката, това може да помогне на други мами да са по-внимателни, когато купуват точно тази марка.
Цитирай

Земята

Мнения: 1 426
Ако няма силно да те затрудни повторното ходене до магазина - да, иди и им я върни. И искай обяснение!
Аз наскоро купувах за подарък комплект бебешки хавлийки - луксозна опаковка, отгоре пишеше, че са произведени в Панагюрище. Добре, че ги отворих вкъщи, една приятелка дойде и аз да й ги покажа - на всяка имаше етикетче с "произведено в Турция"!?
Може би са били качествени, но не е хубаво да ни лъжат така.
Върнах ги, естествено, те първо не искаха да ми върнат парите, трябвало да взема нещо на същата цена  Rolling Eyes
Е, върнаха ми ги накрая, но трябваше да ги позаплаша...
Цитирай

София

Мнения: 1 656
Това си е луда работа! Според мен трябва да поискаш обяснение в магазина - длъжни са да ти го дадат. А освен това има нов закон, според който потребителят може да върне закупена стока в срок от 7 дни, без да дава обяснение - не му харесала и толкоз!!!

Аааа маха, нали сме в Европа вече Crazy...
Цитирай

Mediterraneo

Мнения: 18 352
Отиди в магазина и им обясни това, което си написала тук. Да видим какво ще ти кажат  Crossing Arms
Цитирай

BE, 2260

Мнения: 5 540
Анче, кажи каква марка е количката.
Вече съм ги позабравила тези работи с количките, но си спомням, че навремето да речем се продаваше китайски Хаук, който беше неудобен, нескопосан и нямаше много общо с немския Хаук.
Цитирай

на косъм

Мнения: 677
според мен вдигни скандал в магазина, и кажи кой е магазина и марката, аз разтръбявам навсякъде, за да  им падне реномето и по-малко хора да ходят там Peace
Цитирай

София

Мнения: 3 069
Веднага бих направила рекламация.На момента!
Цитирай


Мнения: 11 157
Върни количката, а ако не пожелаят да я приемат се обърни към службата за Защита на потребителите.
В крайна сметка не може да рискуваме със здравето и безопасността на децата си.
Цитирай

София

Мнения: 1 097
До три дни имаш право да върнеш стоката
Цитирай

Бургас

Мнения: 2 350
И аз мисля, че трябва да идеш до магазина, поне някакво обяснение да ти дадат.
Цитирай

София

Мнения: 1 225
Потърси си правата. Малко е трудно и тромаво - ако тръгнеш да търсиш Комисията за защита ма потребителите, но все е нещо.
Цитирай

В полето на неограничените възможности.

Мнения: 4 448
Магазина е на всички познатия ШТЪРКЕЛ. Количката трябва да е Бертони Фокси, но не е. Този модел го видях в интернет и си спомних, че го мернах в друг магазин 4лв. по-скъп демек 80лв. Днес е Неделя и май магазине не бачка. Утре ще отида! Нищо няма да загубя, освен да ми направят проблем, че на задните колела капачета са изпаднали докато съм се разхождала вчера с нея.  Tired Това от което ме притеснява е количката да не се повреди много бързо, като не е това, което трябва да бъде.

Някой може ли да ми даде телефон "Защита на потребителя", евентуално да звъня веднага пред тях, ако ми се направят на интересни. Ако ме ядосат мисля и в някоя телевизия да се обадя. Crossing Arms

А! Между другото, вчера докато ми пишеха гаранцията, дамата накасата ми дава касовата бележка и казва: Няма нужда да я пазите, тя не ви трябва, но аз й казах: А, нищо,моля прикрепете ми я към гаранцията. Това пък защо й е било да ми го казва, освен, ако няма нещо наум??? newsm78 Shocked 
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 40 отговора