Купуваш едно, оказва се друго!

  • 2 303
  • 40
  •   1
Отговори
  • Мнения: 4 447
Днес мами, с огромно желание купих на Калоян нова количка.  Grinning
Много й се радвам. Обаче, когато се прибрах установих, че никъде по количката няма щампа или стикер поне, на марката на количката, а само етикетче, на което логото на фирмата се различава от оригиналното, само името съвпада.  В упътването и гаранцията са за модел,който изобщо не прилича на моя Shocked. Погледнах и в сайта на фирмата, модела посочен в упътването и гаранцията (само 6м.) няма нищо общо с моята количка. Мисля, че някой е направил менте и печели на гърба на фирмата, ползвайки нейното име. Не знам уместно ли е да споменавам от кой магазин съм пазарувала и коя уж е фирмата на количката newsm78. Какво ще ме посъветвате Rolling Eyes. Човърка ме от вътре Rolling Eyes, че съм дала повече пари, за нещо, което може и да не е толкова качествено, колкото трябва да бъде, и да струва много по-малко пари в действителност. Само за уточнение, количката я платих 76лв.

Благодаря! Hug 

# 1
  • постоянно
  • Мнения: 7 123
Върни я и си вземи от магазин където  си личи че е оригинална.
Вили

# 2
  • Мнения: 473
Върни я, и ги накарай да ти обяснят за това разминаване в моделите. Това само в БГ може да стане, гадините мръсни #Cussing out

# 3
  • София
  • Мнения: 2 298
А по цената не можеш ли да се ориентираш дали е оригинал - виждала ли си на груго място тези колички и колко струват, ако твоята е менте, логично е да е по-евтина от оригинала.

Върни я и си купи от някъде, където е сигурно, че няма да е менте. Не виждам защо пък да не споменеш марката, това може да помогне на други мами да са по-внимателни, когато купуват точно тази марка.

# 4
  • Мнения: 1 426
Ако няма силно да те затрудни повторното ходене до магазина - да, иди и им я върни. И искай обяснение!
Аз наскоро купувах за подарък комплект бебешки хавлийки - луксозна опаковка, отгоре пишеше, че са произведени в Панагюрище. Добре, че ги отворих вкъщи, една приятелка дойде и аз да й ги покажа - на всяка имаше етикетче с "произведено в Турция"!?
Може би са били качествени, но не е хубаво да ни лъжат така.
Върнах ги, естествено, те първо не искаха да ми върнат парите, трябвало да взема нещо на същата цена  Rolling Eyes
Е, върнаха ми ги накрая, но трябваше да ги позаплаша...

# 5
  • София
  • Мнения: 1 877
Това си е луда работа! Според мен трябва да поискаш обяснение в магазина - длъжни са да ти го дадат. А освен това има нов закон, според който потребителят може да върне закупена стока в срок от 7 дни, без да дава обяснение - не му харесала и толкоз!!!

Аааа маха, нали сме в Европа вече Crazy...

# 6
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 203
Отиди в магазина и им обясни това, което си написала тук. Да видим какво ще ти кажат  Crossing Arms

# 7
  • Мнения: 5 539
Анче, кажи каква марка е количката.
Вече съм ги позабравила тези работи с количките, но си спомням, че навремето да речем се продаваше китайски Хаук, който беше неудобен, нескопосан и нямаше много общо с немския Хаук.

# 8
  • БГ
  • Мнения: 735
според мен вдигни скандал в магазина, и кажи кой е магазина и марката, аз разтръбявам навсякъде, за да  им падне реномето и по-малко хора да ходят там Peace

# 9
  • Мнения: 3 069
Веднага бих направила рекламация.На момента!

# 10
  • Мнения: 22 414
Върни количката, а ако не пожелаят да я приемат се обърни към службата за Защита на потребителите.
В крайна сметка не може да рискуваме със здравето и безопасността на децата си.

# 11
  • Мнения: 1 098
До три дни имаш право да върнеш стоката

# 12
  • Бургас
  • Мнения: 2 350
И аз мисля, че трябва да идеш до магазина, поне някакво обяснение да ти дадат.

# 13
  • Мнения: 1 225
Потърси си правата. Малко е трудно и тромаво - ако тръгнеш да търсиш Комисията за защита ма потребителите, но все е нещо.

# 14
  • Мнения: 4 447
Магазина е на всички познатия ШТЪРКЕЛ. Количката трябва да е Бертони Фокси, но не е. Този модел го видях в интернет и си спомних, че го мернах в друг магазин 4лв. по-скъп демек 80лв. Днес е Неделя и май магазине не бачка. Утре ще отида! Нищо няма да загубя, освен да ми направят проблем, че на задните колела капачета са изпаднали докато съм се разхождала вчера с нея.  Tired Това от което ме притеснява е количката да не се повреди много бързо, като не е това, което трябва да бъде.

Някой може ли да ми даде телефон "Защита на потребителя", евентуално да звъня веднага пред тях, ако ми се направят на интересни. Ако ме ядосат мисля и в някоя телевизия да се обадя. Crossing Arms

А! Между другото, вчера докато ми пишеха гаранцията, дамата накасата ми дава касовата бележка и казва: Няма нужда да я пазите, тя не ви трябва, но аз й казах: А, нищо,моля прикрепете ми я към гаранцията. Това пък защо й е било да ми го казва, освен, ако няма нещо наум??? newsm78 Shocked 

Общи условия

Активация на акаунт