Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

София

Мнения: 161
Здравейте момичета от този месец започнах да пия противозачатъчните Трирегол днес ми е 10 ден и ми зацапва още ту е кафяво ту е розово има го само като се избърша след 00 не ми цапа бельото.Кажете на някоя от вас случвало ли и се е с Трирегола това защото започвам да се притеснявам докторката ми е в отпуск и не знам какво да правя.От време на време леко ме наболяват яйчниците и гърдите ми са напрегнати.Какво мислите дали е нормално?
Цитирай

София / Пловдив

Мнения: 8 070
Подобни оплаквания, поне по листовките ги изписват като "нормални", докато организмът привикне първоначално към хапчетата.
Трирегол не съм пила. Преди години ползвах Логест и първите две седмици също имах зацапване от време на време и чувствах гърдите си като пред цикъл.
Цитирай

София

Мнения: 5 448
И при мен се случи по време на първия месец, в който почнах да ги пия. Лекарката ме беше предупредила, че в началото са нормални такива явления и за това бях спокойна. След това, още от втория месец всичко си дойде на мястото! Точно за трирегол става дума. Ако много се притесняваш - пробвай да се консултираш с GP-то, но от това, което споделяш мисля, че просто организмати свиква с новата промяна Smile
Цитирай

София

Мнения: 161
Вени мерси успокои ме поне малко че много се бях ушашкала.Личната в отпуск гинеколожката в отпуск Twisted Evilдобре че тази седмица ще е на работа та отивам веднага.Все още си ме прецапва и е толкова слабо.А пък и  менструацията също тече много слабо досега никога не ми е била така.В четвъртък се зареждам пред кабинета и ще видим какво ще каже за това кафяво зацапване.Но и аз съм си голяма паника и се плаша от най-малкото Sick
Цитирай

София

Мнения: 5 448
Ооо, менструацията наистина доста отслабва и се регулира /поне при мен стана така/, а и това беше една от причините да започна да ги пия Smile Може да си паника, но правиш добре, че ще се консултираш с личните си лекари  Peace И съм сигурна, че всичко ще е ОК  Wink Успех в четвъртък!
Цитирай


Мнения: 55
Не зная дали отговорът ми не е закъснял, но все пак: пиех три-регол преди 7 години.Нямах никакви странични ефекти.Цикълът ми беше като часовник.Сега ми предстои да пия хапчета, но ми казаха ,че за моята възраст/31г./не били подходящи и ми изписаха фемоден.Трябва да ги започна от този месец, но за сега не можах да намеря почти никаква информация за тях.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.