Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 18 юли 2007, 18:25 ч.

За Ципрофлоксацина

  • 1 294
  • 7
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 187
Преди 5 дни имах спонтанен аборт, след който 3 дни ми биха венозно антибиотик (лежах в болница), като ме изписаха ми предписаха да пия 5 дни Ципрофлоксацин (за да не получа инфекция, за сега няма такава), аз го пия вече 2 дни и половина, обаче видях че в листовката пише, че рядко се получават болки и възпаления на сухожилията. Обаче не пише дали ако се получи такава трябва да се спре медикамента незабавно. На мене ме заболяха вчера сухожилията от вътреешната страна на бедрата и сега не знам дали да спра да го пия въпреки тези болки или трябва незабавно да го спра. Накой ако е пил това лекарство и е имал същия проблем моля да ме посъветва какво да правя.

# 1
  • София
  • Мнения: 1 982
Говори с лекаря, който ти го е изписал.
Пила съм Ципрофлоксацин когато съм имала цистит, но не съм забелязала да ме болят сухожилия.

# 2
  • Мнения: 3 154
Аз от ципрофлоксацин получих колит, който не мога да оправя вече 2 години. Ако можеш замени го с някой по добър антибиотик, или си намери качествени таблетки прополис и давай с тях, по-безопасно е

# 3
  • Белгия/София
  • Мнения: 27 527
Консултирай се  лекар. Аз съм го пила много често и съм доволна от него. Той е по принцип доста слаб АБ, даже моят доктор казва, че не е АБ. Пила съм го и аз за цистит, не съм ималал проблеми. Каквото и да правиш - да го псираш или сменяш, обезателно СЛЕД консултация с лекар, а не на своя глава от мнения във форума!!!

# 4
  • Mediterraneo
  • Мнения: 19 842
Редовно лекувах цистит с този АБ. Никога не съм наблюдавала странични действия при прием.

# 5
  • Мнения: 3 154
Вие сте щастливки момичета! Радвам се че сте го понесли добре! Simple Smile

# 6
  • Мнения: 3 537
И дъщеря ми винаги с него се лекува от цистит,няма никакви проблеми. Peace

# 7
  • Sofia, downtown
  • Мнения: 1 063
Винаги го пиех при бъбречни проблеми, ставаше ми лошо, но това при мен е с всички лекарства.
Консултирай се с лекар!
И успех!

Последна редакция: нд, 22 юли 2007, 12:36 от Ив

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт