Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 21 юли 2007, 11:55 ч.

РАЗТРОИСТВО НА ЧЕРВАТА

  • 1 733
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 304
Спешно моля.След 2 кюртажа ,последвали силни антибиотици -терцеф, спешна операция от спукана киста сега пък имам разстроиство много особенно със слуз и кръв .Мисля ,че от силните антибиотици ми е нарушена средата и флората на червата ,но не съм сигурна .Какво смятате вие .

# 1
  • под земята.... (може и да съм картоф)
  • Мнения: 939
Тичай на лекар! Какво очакваш друго да чуеш? това са сериозни неща. Ако скоро са ти правени манипулациите и са ти вливани и кортикостероиди - съвсем си се раздразнила. А дори и да не е от това - иди на лекар, едва ли някой ще може да ти даде съвет от разстояние.

# 2
  • B HONDA CIVIC
  • Мнения: 2 423
Най добре отиди на лекар това е сериозен проблем Thinking

# 3
  • Мнения: 122
    Стискам палци бързо да се оправиш! Praynig

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт