Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 21 юли 2007, 17:04 ч.

Антибиотик и кърмене

  • 314
  • 1
  •   1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 527
Здравейте,имам силна хрема и ми казаха че е ринофарингит,и трябва да пия Оспамокс и капки Виброцил.Детето ми е само на месец и двадесет дена и се притеснявам да не му навредя докато го кърмя.Въпреки че докторите казват ,че няма проблем,на листовките на лекарствата пише че не се препоръчват.Дайте ми съвет.Благодаря  bouquet

# 1
  • Банско
  • Мнения: 2 829
Много повече ще му навредиш ако спреш да го кърмиш, докторите ти са прави, няма проблем да кърмиш и да пиеш Оспамокс.
Възможно е бебето да получи разстройство или аките му да станат зелени докато си на антибиотик, но това ще мине и не трябва да те тревожи.
Аз също пих Оспамокс, малкия акаше рядко няколко дни, но без никакви други проблеми.
Дано бързо се оправиш!!! Hug

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт