Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 25 юли 2007, 01:15 ч.
  • Преглеждания  2 565  Мнения  4  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 992
Има ли някой, аз съм така от 2 години, правиха ми всякакви изследвания и понеже не откриха нищо , казаха "нервна почва".Пих "Лексотан" 3 месеца и бях добре, но после пак същото ,но вече не искам да тъпча с тези ла.на .Преди много години имах същия случай и се оправих от "Лексотан"- а за 1 месец ,обаче сега нъцки...

Реклама
# 1
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 317
Хахаха, чак лексотан за едно разстройство на нервна почва. Толкова ли е зле. Често ли е. Обезводняваш ли се, не може ли да се опита с по-слаби лекарства които симптоматично да повлияят. Недей така аз също имам такъв проблем, преди изпит, когато ми предстои нещо важно или след като е станало нещо. Но това не е фатално. На колко години си? Ако сега почнеш с лексотан после какво ще правиш. Всичко е в главата ни.

# 2
  • София-Троян
  • Мнения: 485
Какво означава всякакви изследвания-назови по-точно за какво са те изследвали?Аз съм със същите оплаквания и на мен в началото се опитаха да ми пробутат идеята че всичко е на нервна почва и веднага ми изписаха Деанксит.Какво ли не пих ,докато не ми направиха колоноскопия и откриха ранички по дебелото черво.Сега ще пия Салофалк и ще видим какъв ще е резултата.При мен всичко се получи след употреба на много антибиотици.Ти си помисли,върни се назад и се опитай да си спомниш как е започнало всичко-това е много важно.И най-важното-не се предавай и не оставяй да те тъпчат с лекарства безпричинно ,аз също ходих на редица изследвания докато се оказа че просто е можело да ми направят колоноскопия,да огледат червото и така да поставят компетентна диагноза.Може и да имаш Колон Иритабиле-синдром на раздразненото черво,но трябва да се отхвърлят други причини за разстройството.От себе си знам-когато разстройството е от дълго време,значи наистина имаш нужда от лечение,а не от успокоителни.Ако още нещо те интересува-пиши,ще се радвам ако мога да помогна,защото на мен проблемите със стомаха ужасно влошиха животе ми и се стигна до там че се страхувах да излезна от къщи,защото ако наблизо няма тоалетна...Не се отчайвай-просто има няколко нещо,които трябва да се отхвърлят,а за това ти трябва добър тастроентеролог,джипито няма да свърши работа.Успех!  bouquet

# 3
  • Мнения: 992
Правиха ми колоноскопия и много широк спектър от кръвни изследвания и няма нищо .Както вече казах наистина докато пия успокоителни ми спира. Антибиотици не съм пила. Гастро-ентерологът ми каза ,че понеже не отслабвам и не ми се ходи до тоалетна по-често от нормалното значи е на нервна почва и не трябва да ме безпокои.

# 4
  • Франция
  • Мнения: 965
savina h, и аз имам подобен проблем /вероятно по-слабо изразен/, когато съм под стрес, а то е много често, но понеже знам, че е от това, не ми пука Simple Smile Щом са изключили органична причина и не ходиш по-често от нормалното, кое те притеснява? ако нямаш болки и се чувстваш физически добре, защо не го приемеш като плюс? Peace

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт