Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 28 юли 2007, 10:26 ч.
  • Преглеждания  617  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
Здравейте!
Синът ми е на 1г. и 6м, когато се разплаче по-сериозно посинява и не може да си поеме дъх. Снощи отново се случи, но този път беше много по-страшно от преди. Той направо спря да диша, беше станал синьо-черен и така може би 2-3 минути не можехме да го съвземем. Имах чувството, че няма да го спасим. Моля Ви помогнете със съвет! На какво се дължи това, как мога да му помогна в подобна ситуация и кога ще престане да плаче така?

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Здравейте! Това състояние се нарича афектен гърч. Не трябва да се допуска този силен плач. Трябва при започване на плача да се отстрани вниманието от силното желание водещо до желанието да получи нещо или да се наложи, което пречинява този вид захластване. Това често се среща при децата до 3 год. Ако се получи това състояние можете рязко и силно да духнете в лицето, това обикновенно помага. Добре е да се консултирате и с детски невролог и психолог.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт