Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Моля ,дайте съвет! Лекувам се с Ципралекс и Ривотрил, а мисля,че съм бременна.Ако спра антидепресанта.....Някой имал ли е подобен случай?Не искам да навредя на детето,но се лекувам от 3 месеца от паническо разстройство.
Цитирай

И аз не знам къде...

Мнения: 619
Здравей,
Попитай психиатъра при които се лекуваш! Има форум в "rozali" който е за ПР. Там има много момичета, някои от които са забременели докато са били на антидепресанти и казват, че бременността им е била един много спокоен период лишен от ПА, въпреки че са спрели лекарства. Но преди всичко се консултирай с лекар! И гинеколог и психиатъра, които следи състоянието ти!
Успех и пиши!
Цитирай
Психиатърът се отнесе много грубо,казва след 2 години можеше,сега не,а и с тези доходи как ще издържате второ дете ?А не беше планирано,макар че винаги сме мислели завторо дете.Не съм казала и на мъжа ми още...........
Цитирай

Sandhausen, Germany

Мнения: 2 375
Аз мисля че веднага трябва да се консултираш с гинеколог, а психиатъра явно трябва да смениш след подобни изказвания.
Цитирай

София

Мнения: 1 334
Що за лекар е твоя психиатър ....  #Cussing out Идеята му каква е - да ти навреди или какво?!
Доколкото ми е известно Ципралекс-а не е опасен при бременност, но се пие по схема. За другото лекарство не зная нищо. Консултирай се с друг психиатър и с гинеколог
Апропо, честито! Лека бременност ти желая! Не се тормози излишно! Децата са единствения смисъл в толкова объркания ни живот, така че радвай се на всеки миг с твоето дете и бебето, което носиш в себе си!  bouquet
Успех и сила ти желая
Цитирай
Благодаря Ви момичета!Толкова сте мили!  bouquetИскам само да не навредя на бебето и ме е страх да не ми кажат,че трябва да направя аборт Crying or Very sad
Цитирай

София

Мнения: 5 467
О, моля ти се, иди при друг психиатър и при някой гинеколог.
Цитирай


Мнения: 1 802
отчаяна, със сигурност ще трябва да спреш бензодиазепина. За антидепресанта не е толкова страшно. Но ривотрила...  Stop Все пак говори със лекар, защото нали знаеш, че не бива да се спира това лекарство отведнъж!
Цитирай
pomognete.kak da rodq s antidepresanti i uspokoitelni.strahuvamse za bebeto dali 6te mu ima ne6to Crying or Very sad
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.