Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Проблемно забременяване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
На мен проблеми не ми липсват, така че започвам с най-пресния...преди близо месец направих аборт(няма смисъл да разказвам за преживяването) но  сега ми откриха много лоши гъбички и започнах лечение. Лекарите казват, че е от басейна, в който ходя, но аз мисля, че е инфекция от аборта, защото не ми правиха никакви изследвания.
Та направо към въпроса-приятеля ми от скоро време има оплаквания зя дискомфорт и всички симптоми за гъби, но не иска да иде на лекар....ако трябва да предприеме самолечение какво да взима или ....незнам....притеснявам се нещата да не се усложнят и при двама ни
Цитирай

B HONDA CIVIC

Мнения: 2 423
anni_vt   ако ти си започнала лечение и се излекуваш а мъж ти не се лекува вероятноста да се заразиш отново е 100 процента. Гъбите са ужасно нещо #2gunfire нека се лекува и той. Naughty
Цитирай

USA

Мнения: 141
Заведи приятеля си на доктор или ако откаже, го разкарай.
Нали не искаш да влачиш гъбичките с векове?
Няма самолечение за такива важни неща.
Цитирай


Мнения: 4 320
anni_vt момичетата вече са ти казали, че непременно трябва и партньора ти да се лекува за тези гъбички. Обясни му, колко е важно и дано те разбере. Ако ти се излекуваш, а той не предприеме нищичко, то той пак ще те зарази и това все ще се повтаря.

Гъбички след аборта могат да се появят от премането на антибитиците, това им е лошото на тях - водят след себе си гъби.
За съжаление обаче гъбичките може и да са от басейна - често срещано явление е това.
Цитирай

София

Мнения: 7 718
За не всички така наречени "гъбички" е необходимо да се лекува и партньра.
Отиди при твоя гинеколог и го попитай за партньра ти. Ако има нужда в зависимост от диагнозата той ще изпише и на партньора ти лекарства.
Понеже не казваш какъв точно е проблемът ти и понеже споменаваш за аборт и болница може би са златисти стафилококи, често срещани в болниците, за тях партньорът ти не е необходимо да се лекува. Също така и за гъбички вследствие на антибиотика също не е необходимо, затова говори с твоя лекар.
Цитирай

Sofia

Мнения: 1 674
Аз също мисля като Лали. Възможно е партньорът ти да може да приема същите хапчета, които и ти взимаш, така че говори с лекаря ти!
Цитирай


Мнения: 108
След аборта и аз се " обзаведох " с гъбички " и тогава ми изписаха флажил .Казаха ми и партньора ми да пие - има указания на самите хапчета .
Цитирай

софия

Мнения: 4 582
Най-добре е да отидете и 2 на лекар или той да посети отделно. Другото, което можеш да направиш е да питаш твоя лекар дали той може да пие или да приема същите лекарства.
Аз съм имала такъв проблем и докторът ми е изписвал 2на доза за мен, и за съпруга ми. Не си играйте с това, като започне веднъж, после само вятър да духне и веднага ще си ги лепваш. Това е нещо доста неприятно и упорито, и трябва да се вземат мерки веднага.
Бъди упорита и го заведи.
Цитирай

BABYLAND

Мнения: 3 393
Честно казано, не мога да разбера какво значи това - има оплакване, дискофорт , а пък не желае да отиде на преглед. как ще му се назначи адекватно лечение в такъв случай? Всичко ще е догадки и опити на сляпо да го излекуват. Много по-неприятно е като се взима секрет от жената отколкото от мъжа. Нека си даде сметка ти на какво се подлагаш и тогава да се опъва...ееееее, мъжка му работа значи.  #2gunfire
Цитирай


Мнения: 583
като отидох на гинеколог преди няколко месеца ми изписа клотримазол, за мен и за мъжа ми
попитах я - опасно ли е за плода ако съм бременна или ако искам да забременея
тя нещо ми каза, май че няма проблем, но аз така и не разбрах
вие как мислите??
опасно ли е да се пият /да се слагат глобули/ клотримазол и да правим бебе
Цитирай


Мнения: 3 011
И аз съм в отбора, неуморими са. От няколко дена правя ванички с тетра и в4ера включих лайка, мажа Клотримазол и никакъв ефект. Направо незнам какво да правя, в момента съм преди М и не смея да взема каквито и да било лекарства пък и на лекар няма кой знае какъв смисъл да ходя. Често съм получала този дискомфорт, но с няколко намазвания с Котримазол из4езваше, а сега нямат умора, те4ението ми стана като крем със цвят на гной и паренето и събежа се увеличават. Какво да оравяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя  #2gunfire??????
Цитирай

под земята.... (може и да съм картоф)

Мнения: 939
При мен помагат комбинация от Микомакс (синия - и за половинката ми) и Полижинакс (вагинално крем), 7 дни след това пълно въздръжание и е добре да е преди началото на цикъл, т.е. - не трябва да има лелка по време на тези 7 дни.

П.П. за който не знае - по време на кръвотечението няма гъби.
Цитирай


Мнения: 3 011
При мен помагат комбинация от Микомакс (синия - и за половинката ми) и Полижинакс (вагинално крем), 7 дни след това пълно въздръжание и е добре да е преди началото на цикъл, т.е. - не трябва да има лелка по време на тези 7 дни.

П.П. за който не знае - по време на кръвотечението няма гъби.

Eeee как преди М, ами ако си забременяла  Shocked
Цитирай

под земята.... (може и да съм картоф)

Мнения: 939
Eeee как преди М, ами ако си забременяла  Shocked
не съм казала, че се прилага последните 7 дни - просто, ако някой е много спешен - да има поне толкова дни преди М., ама вярно съм го написала тъпо.
Цитирай

гр.Пловдив

Мнения: 455
Аз през цялата бременност имах гъбички.С какво ли не ги мазах и какви ли свещички не ползвах.Но моят АГ каза,че ще се оправя когато родя.Така и стана.Оправих се от едно кремче ТРИДЕРМ.Много е ефикасно-могеш да питаш в аптеката за него....
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.