Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 3 авг. 2007, 11:31 ч.
  • Преглеждания  422  Мнения  5  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 3 833
 Това ми е въпроса. Преди седмица си я махнах, тъкмо ми беше свършил цикъла и от посещението при лекаря до ден днешен ми кърви нещо...Не е обилно като цикъл, по-скоро като през първите дни на неразположение. Гинекологът не ме предупреди за подобно нещо, има ли място за притеснение?

 Благодаря предварително.

Реклама
# 1
случва се понякога вземи си витамин С ампула от 2мг и пии 3-4 дни по една на ден

# 2
  • Мнения: 2 660
мисля, че не е нормално, ако е повече от еднодневно зацапване.

# 3
  • Белгия/София
  • Мнения: 27 528
И аз съм чувала, че е нормално. Но не трябва да е много и да се случва често. Ако продължава или стане по-обилно - иди на лекар.

# 4
  • Мнения: 3 833
Благодаря за отговорите  bouquet
Спря. Сега ще видя кога ще ми дойде и ще разбера дали е била заради интервенцията по махане на спиралата или си е бил цикъл.

# 5
  • Sofia
  • Мнения: 11 667
Сигурно е било от манипулацията.
На мен док ми я махна на 3 или 4 ден от менструацията.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт