Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Бургас

Мнения: 406
Здравейте  Hug
Миналата събота на детето му беше изписан Тобрадекс, с дозировка 2п. по 1 капка.
Слагах го 3 дена и след подобрение го спрях! /моя голяма грешка  Sick /
От снощи отново има същите симптоми- зачервени очи и силно дразнене!

Въпросът ми е:
След като съм прекъснала лечението, мога ли толково скоро да го подновя по същата схема ?

Опитвам да се свържа с педиатърката ни, но засега неуспешно  Tired
Цитирай

тракийка съм

Мнения: 1 846
tobradeks  са капки с антибиотик но съдържат и антиалерген.можеш да продължиш но ле4ението трябва да е седем дни.педито за какво се съмнява за алергия или бактериална инфекция
Цитирай


Мнения: 34
Да, можеш да продължиш, но този път направи седем дена. Иначе капките са много добри според мен, използвали сме ги доста пъти.
Цитирай

Бургас

Мнения: 406
Благодаря за отговорите  Hug

За алергия се съмнява!
Цитирай


Мнения: 871
Можеш да продължиш, аз съм постъпвала по същия начин и после съм подновявала лечението!
Цитирай

тракийка съм

Мнения: 1 846
Лекаря най-добре ще предцени какви капки да слагате.Моята дъщеря също е с ал хрема и след тобрадекса които се слагат седем дни ле4ението продилжи с кусикром един месец.Кусикрома са само антиалерги4ни и могат да се ползват по дълго време
Цитирай

близо до Витоша

Мнения: 4 052
да,капките са добри,
но аз бих завела детето си на офталмолог за по компетентно мнение,
все пак става въпрос за очи
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.