Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 5 авг. 2007, 11:02 ч.
  • Преглеждания  1 886  Мнения  20  Онлайн  1
Отговори
  • България
  • Мнения: 69
Здравейте скоро не бях писала.Чудя се дали има вероятност да съм бременна след като пия противозачатачни?Идва си ми на време всеки месец но все си мисля,че съм бременна.Ако съм и пия противозачатъчни може би трябва да ми прокърви или нещо такова незнам дайте съвет моля.Не съм си правила тест но може би ще си направя един.

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 7 718
Е, който го е страх от мечки да не ходи в гората!
Направи си тест.

# 2
  • Мнения: 4 150
Очевидно си объркана. Но честно казано от постинга ти, нищо не разбрах.

# 3
  • Varna
  • Мнения: 1 094
Чудя се дали има вероятност да съм бременна след като пия противозачатачни?Идва си ми на време всеки месец но все си мисля,че съм бременна.Ако съм и пия противозачатъчни може би трябва да ми прокърви или нещо такова незнам дайте съвет моля.
И аз не що не разбрах-пиеш противозачатъчни, идва ти всеки месец, ти си мислиш че си бременна и въпреки това продължаваш да пиеш противозачатъчни, а не си направила най-елементарното -един тест за бременност, така ли?  newsm78

# 4
  • България
  • Мнения: 69
Исках да попитам ако съм бременна и пия противозачатъчни дали ще има някакви странични ефекти като кървене и др.Извинявам се че не съм обяснила правилно дано сега ме разберете.

# 5
  • София
  • Мнения: 7 718
Разбрахме те. Може да има, може и да няма. Направи си тест, ако имаш съмнения.

# 6
  • България
  • Мнения: 69
Направих си тест и е отрицателен,явно вече си внушавам,че съм бременна.Все пак ви благодаря.......  bouquet

# 7
  • Varna
  • Мнения: 1 094
явно вече си внушавам,че съм бременна.
И на мен ми се е случвало. Confused

# 8
  • Пловдив
  • Мнения: 84
А възможно ли е да настъпи бременност след едномесечен прием на противозачатъчни? и кога трябва да се появи лелката?Защото днес ми е трети ден откакто съм спряла хапчетата, а никакви признаци да ми идва...Ако някой знае нещо по въпроса моля да сподели.

# 9
  • София
  • Мнения: 7 718
Възможно е, но малко вероятно.
В рамките на седем дни трябва да се появи. Направи тест за бременност след ден-два.

# 10
  • Варна
  • Мнения: 1 919
Очевидно си объркана. Но честно казано от постинга ти, нищо не разбрах.
и аз така ми направи си тест и не с е приеснявай излишно-кат стане тогаз се шашкай

# 11
  • B HONDA CIVIC
  • Мнения: 2 423
Във вторник ще ти дойде. Няма как да си бремена щом ги пиеш .

# 12
  • Sofia
  • Мнения: 1 674
Понякога след прием на противозачатъчни, менструацията закъснява. Така че не се притеснявай, ще ти дойде.

# 13
  • България
  • Мнения: 69
На мен ми идва на 5-тия ден след като спра лекарствата.Аз ходих на лекар и не съм бременна май,че вече си внушавам прекалено много неща и все пак ви благодаря за отговорите  bouquet

# 14
  • софия
  • Мнения: 4 588
Много странно. Как е възможно да пиеш хапчета и да си мислиш че си бременна. То зависи и как правиш секс разбира се се. Но е супер малка вероятността да си бременна в този случай. Правила си тест, ходила си на лекар и казваш, че МАЙ не си бременна???

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт