Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 8 авг. 2007, 07:08 ч.

Предозиране с ваксини

  • 966
  • 4
  •   1
Отговори
  • У дома
  • Мнения: 1 728
Моля за съвет -
аз уж съм майка доверяваща се на хомеопатията, а допуснах огромна грешка с дъщеря си днес. Къде моя, къде грешка на лекаря, поради грешни данни в картона и и биха излишна доза на дифтерия, тетанус, коклюш (DTP) и немофилус инфлуенца  (HiB). Много ми е притеснено за странични ефекти и не мога да си намеря място. Толкова съм панирана, че май няма и да позволя повече да ми бодат децата.
Моля ви, ако някой има мнение по въпроса да сподели.

Благодаря

# 1
  • Мнения: 1 984
споко, вероятно ще имате само локални ефекти. все пак това не говори добре за педитъра ви. успокоите се и се грижете за детето. можете да посетите хомеопата си за да ви предпише нещо поскоро за вас отколкото за детето, нали знаете че вашата жизнена сила влияе и на детето....

# 2
  • У дома
  • Мнения: 1 728
tonev, много благодаря за отговора. А дали има смисъл да помоля нашия хомеопат да даде нещо на малката, което да елиминира ефекта на ваксините? Чувала съм, че имат такива средства в хомеопатията.

# 3
  • София
  • Мнения: 1 655
Да, обади се на хомеопата ви. Най-добре да даде хомеопатичен антидот на ваксината или друго хом. лекарство за предотвратяване на лошите последици от ваксината.

# 4
  • София
  • Мнения: 1 559
И аз да кажа - обади се на хомеопата ви. Предотвратяването и преодоляването на страничните ефекти от ваксините е във възможностите на хомеопатията.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт