Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 10 авг. 2007, 14:15 ч.
  • Преглеждания  626  Мнения  4  Онлайн  1
Отговори
Здравейте! Имам следния проблем : Мензисът ми не диваше известно време ( направи ми закъснение от 25 дни ) отидох на лекар и се оказа че имам кистоза на яйчниците. Изписаха ми Дуфастон.. Още на следващия ден мензисът ми се появи и пак отидох на лекар .. Сега пия Диане 35 за изчистване на кистите.. но мензисът ми не иска да спре.. Този път защото е  на сила, може би, си тече бавно и по мъничко.. но вече 9ти ден ме измъчва така.. почти не изпитвам някакви болки или нераположения ( а преди - всеки цикъл завършваше с адски болки които успокоявах само със силни болкоуспокояващи ) Забелязвам че някъде след обяд изтича мъничко и спира... около вечерта вече нищо не тече и до сутринта няма нито капка... на 20 години съм, нямам деца... Можете ли да ми помогнете?

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 941
може би е от хапчетата,често се случва докато организма привикне към тях,виж в упътването,може и да го пише като странично явление.Гинекологът на какво мнение е?

# 2
  • тракийка съм
  • Мнения: 1 966
Сигурно имаш от тъй наре4ените;шоколадови кисти;4увала съм за тях 4е се пуквали от самосебеси и предизвикват по продължителен цикъл

# 3
Вземи си витамин С и пий по една ампула на ден до три дни ще спре Peace

# 4
  • близо до Витоша
  • Мнения: 4 053
от противозачатъчните е,споко,
така ще е първия и най-много втория месец,
не ги спирай,просто организма ти се наглася с тези хормони  Peace

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт