Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Бебета
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 25 отговора

на г..а на географията..........

Мнения: 317
Пускам тази тема , за да е в помощ на незнаещите като мен  до вчера. На кратко . Вчера сина ми дигна температура - 38,4 . Досега не се беше случвало и аз се шашнах доста . Веднага се обадих на личната лекарка . Тя ми каза , да дам нурофен / или панадол / , свещичка и ЧЕТИРИ КАПКИ ТЕЧЕН АНАЛГИН . Капнах капките в лъжичка , с малко сокче и ги дадох на горкото ми бебе.  Реакцията беше ужасяваща - така повърна на фонтан , и такова голямо количество , че аз удар щях да получа . След това попрочетох тук - там , че течният аналгин  е силен алерген , не се препоръчва за деца под 1 год . ,  приема му от малки деца може да доведе до гърч и т. н. Внимавайте много . Само да подчертая , че аз имах голямо доверие на педито - все пак се предполага , че знае повече от една ушашкана млада майка . Сега само са надявам да свалиме по - бързо температурата .  Praynig
Цитирай

София

Мнения: 2 227
За температура 38.4, не давам аналгин Shocked. Аналгин давах на малкия когато беше с  40.5. Високата Т може да доведе до температурен гърч, което е опасно... в такъв случай давам Аналгин. Това лекарство не се препоръчва на деца под 12 годишна възраст, но когато състоянието го налага, не се и замислям.
Бързо оздравяване.
Цитирай

София - Младост 1А

Мнения: 2 122
Високата Т може да доведе до температурен гърч, което е опасно... в такъв случай давам Аналгин.

Абсолютно съм съгласна. При по висока температура-40 градуса или повече, лекарите препоръчват течен аналгин, но само когато е крайно необходимо. По спомен е капка на килограм тегло. Вашето педи ми е странно че го е дала, при положение, че е изписала и друго противотемпературно лекарство. Моето педи препоръчва редуване на Нурофен и свещички Ефералган през 4 часа. Течен аналгин само в краен случай за предотвратяване на температурен гърч и то ако другите медикаменти не са помогнали и температурата се повишава към опасни граници...
Цитирай
Само Панадол за малко дете.Никога не давай аналгин най-малко пък течен на дете.Не я слушай повече тая докторка.Мале,ще ти убие детето.Четох някъде,че ако се даде на малко дете аспирин или аналгин-може да получи светкавична реакция в рамките на 1-2 мин.и да умре.От тогава даже и аз не пия от тия хапчета.Да се оправяте бързо! WinkИ винаги чети листовките към лекарствата колкото и да бързаш-там хората са написали всичко подробно.
Цитирай

Плевен

Мнения: 4 997
Добре си пуснала темата, нека знаят майките, евентуално какво може да се случи. Иначе аз давам само Панадол.
Цитирай


Мнения: 5 395
Давала съм 3-4 капки течен аналгин, когато Иво беше на около 1г и 2м.,но за по-висока Т.Вдигна 39.8 за по-малко от 10мин.Реакцията беше същата-повръщане на фонтан.Повече не му дадох.За 38.4 не се дава течен аналгин,това не е толкова висока температура.Пробвай да изкъпеш детето във ваничка с 1 градус по-хладка вода от температурата на тялото.Това е доста ефикасен метод за бързо сваляне на висока Т.

Цитирай

Някъде там на юг...

Мнения: 1 125
За аспирина бях чела, но не се бях замисляла за течния аналгин  newsm78 Може би, защото не ми се е налагало. Добре, че си пуснала темата, за да се осведомят и други незнаещи (като мен например).
При температура аз до сега съм давала Панадол и Нурофен.
Цитирай


Мнения: 5 395
Само Панадол за малко дете.

Не съм съгласна.На Иво примерно Панадол-а изобщо не му действа.Не можеш да правиш такива категорични изказвания.Всяко дете е различно все пак, нали така? Peace

Не я слушай повече тая докторка.Мале,ще ти убие детето.Четох някъде,че ако се даде на малко дете аспирин или аналгин-може да получи светкавична реакция в рамките на 1-2 мин.и да умре.Да се оправяте бързо! WinkИ винаги чети листовките към лекарствата колкото и да бързаш-там хората са написали всичко подробно.

Нужно ли е да ошашкваме жената още повече?  Това, за което си чела е алергична реакция.Може да се случи на всеки, никой не е застрахован.Точно за това дозата ,която споменават педиатрите е около 4-5 капки, и то при много висока Т.,над 40 градуса, когато опасността от гърч е голяма.

За листовките си права- винаги трябва да се четат преди употреба. Peace
Цитирай

Мелбърн, Австралия

Мнения: 3 115
Мда, с течния аналгин имам един единствен горчив опит.

Когато Мая беше на 8 месеца, объркахме ампулата с Витамин Ц, с ампула с течен аналгин и дадохме на детето цяла ампула. Е, тя половината я изплю, но няма значение, пак си изкарахме 24 часа в токсикологията в Пирогов, за всеки случай Wink При нас алергия не се прояви.

Значи, когато се дава за пръв път течен аналгин, винаги се дава в присъствието на лекар. Алергичната реакция наистина е много силна при това лекарство. Ако се прояви това става страшно бързо, обикновенно до 5 минута. Иначе дозировката е 1 капка на килограм, т.е. 7 кг = 7 капки. След като вече сме установили че детето няма алергия към течния аналгин може да се дава без присъствието на лекар, но наистина се дава при висока температура, аз бих го включила при температура над 39.5.

Поздрави   bouquet
Цитирай
Мечо Пух Не я ошашкваме,при нея всичко се е разминало.Само искам да добавя,че когато бях малка преди да ми изпишат аналгин или аспирин ми правеха тест за алергии.На ръчичката няколко чертички и по една капка от двете.Аз съм алергична към почти всички медикаменти-в болницата излезе,че имам и алергия към цитопласт?!?Можете ли да си представите?За това първо трябва да се правят такива тестове,а не направо да се дават лекарства.Защото всички наглед безопасни неща могат да имат опасни за здравето последствия.
Аз не бях чувала за алергия към цитопласт,анкерпласт и др.докато на мен не ми станаха огромни рани,даже по-големи от операцията.За това казах това за аналгина и аспирина.Защото някои хора си ги пият като бонбонки,а те са лекарства.Бързо оздравяване на бебчо.И моя съвет е я идете да направите тест,за да знаеш за напред,дали му понася и да си спокойна.
Цитирай

София, Младост 2

Мнения: 8 219
Давала съм, когато синът ми беше на 9м и не смъкваше температурата под 39 заради жесток отит, а в добавка пищеше денонощно от болки, на които панадолът не действаше (преди 8г нямаше нурофен). Педиатърката изрично ме предупреди за какво да внимавам и как да дозирам - ефектът беше бърз и безотказен, не е имал проблеми. Но съм давала изключително рядко, само когато друго не помага (след като съм опитала първо с другото).
Цитирай

София

Мнения: 2 460
Какво да ти кажа, на 10 месеца Йоана направи гърч 1 час след като и бях дала Панадол, на нас явно панадола не ни действа. Тогава лекаря от бърза помощ каза да и дадем течен аналгин, по 1 капка на кг, Т беше 40 градуса.
В болницата също след като 20 часа поддържаше 39 градуса се наложи да и дадем, нищо друго не действаше.  ooooh! Слава Богу нямаше странични реакции!!! Praynig
От тогава досега също съм давала 2-3 пъти при много висока Т , която с нищо не мога да смъкна-така пише и на листовката му на аналгина. Но говорим за Т над 39.5.
При вашата Т е било достатъчно нурофен, еферелган или панадол-зависи какво му действа.

И моля мамите, които не са преживели високи Т да не изказват категорични мнения, толкова е страшно, когато детео е в гърч, че няма нещо което не бихте му дали, само да оживее, честно......
Цитирай

В полето на неограничените възможности.

Мнения: 4 448
Във форума мненията винаги са в двата полюса. Аз не знам какво бих дала, ако ми се сличи, по принцип доста залагам на хомеопатия, за такава висока,обаче незнам newsm78, но определено ЩЕ ЗВЪННА НА ПЕДИТО. Тук мамите не са лекари (някои), всяко дете е различно, ако на едното понесе на друго - няма.

Изблещих се като видях заглавието на темата де, защото мисля, че течен Аналгин на детенце толкова малко - цъ Naughty, но както казах - не сме лекари.
Цитирай

София

Мнения: 2 153
Аналгин не давам , а Хексалгин - това е аналгин, който става и за деца. Има го на капчици в шишенце. Освен това прибягвам до него само ако Т се качи над от 39.3. И наистина аналгина е много силен алерген и е доста токсичен за организма. Затова се дава само в краен случай.
Цитирай

Анкх-Морпорк

Мнения: 3 363
При високи температури - свещичка Дафалган и подобни. Специално дозирана за бебе - има си разни милиграми според килограмите на бебето.
Къпане с приятно хладка вода, компреси - да.
Даване на аналгин или аспирин - в никой случай. Гърч може да с е получи и от рязко падане на температурата, а една колежка беше успяла да си преохлади детето, което е рядко срещано, ама опасно.
При 39 градуса и нагоре и Панадол не бих дала през устата - когато детето е с такава Т, то най-често не е яло, и лекарството силно дразни стомаха, и следва незабавно повръщане.
Всъщност колкото по-малко Панадол, толкова по-добре.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 25 отговора