Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 21 март 2005, 11:07 ч.

Кървене в средта на цикъла - какво да правя?

  • 1 316
  • 9
  •   1
Отговори
Здравейте момичета! Нова съм във форума. Ще се радвам ако имам вашата подкрепа и с удоволствие искам да споделя с вас.
Имам 2 деца, но от няколко месеца, по-точно от ноември пробваме за 3-то. Нещо не се получава. Иначе всичко е точно. Редовен 28-дневен цикъл, г-жа докторката ми казва, че всичко ми е наред... На 19 сутринта покачване на БТ, напрежение в гърдите, като в овулация, така добре я почувствах, идеална цервикална слуз. Предната вечер с мъжот ми правихме секс, викам си това ще е, ще наблягам на секса. И какво ... по обяд кървене, ама досущ М. и си ми тече и вчера цял ден. Днес сутринта няма нищо. Такова чудо не ми се беше случвало. А, забравих да ви кажа, че на 8.03 ми беше началото на предишната М. И за 10-11 дни кървене. На лекар ли да ходя, не си измерих сутринта БТ, толкова  ми беше спаднало настроението.

Последна редакция: вт, 31 май 2005, 13:51 от Morena

# 1
  • София
  • Мнения: 1 321
ама не се шашкай. може кървенето да е от ову-то.
лелееее, егати и специалиста съм станала Simple Smile
ако си притеснена, по-добре иди на лекар.

# 2
  • Мнения: 2 825
Цеци, моето мнение е да отидеш на доктор. Може и да не е нещо страшно, но поне ще се успокоиш.

# 3
  • Севлиево
  • Мнения: 2 433
И аз смятам че карвене по никое време си е за преглед!! Стискам ти палци да не е нищо особенно, и вероятно от овулацията! Но е хубаво да отидеш - дори само за да се успокоиш!

# 4
В първия момент и аз си помислих че е от ову-то, но като продължи и на следващия ден... Ако е така БТ трябва да се поддържа висока, нали? Ох, утре докторката ми е на работа, прилошава ми като ми се наложи да ходя при нея.
Момичета, имаше в Драгалевци един доктор Геловски, възрастен беше, а и това преди 17 години, спомням си ходих с жената на брат ми тогава, тя имаше голям проблем със забременяването.  И той тогава каза - няма жена в практиката ми, на която да не съм помогнал да забременее. И предписваше ФИБС почти на всяка 2-ра. И чудото ставаше. Само че тези ФИБС ако сте чували за тях забраниха да ги внасят заради съдържание на наркотични вещества. Незнам какво съдържаха, но още много жени забременяха с тях.

# 5
  • Мнения: 4 161
Успокой се. Иди на лекар и на ехограф. На мен ми идваше така близо година, един месец нормално 26-28 дни, след това на 14-15 ден кървене. Казаха ми, че било овулаторно. Има значение колко е обилно. Само ти цапа ли или е по-силно като М? Защото аз имах месеци, когато ми се появяваше едно ръждиво зацапване /1-3 дни/, а и такива дето си беше направо М и си ме държеше пак 5 дена. Наистина ужасно  #Onfire Докторът каза, че е от стрес, а аз в работата бях в постоянен стрес и винаги появата на такова кървене, беше следствие на някакво притеснение. Може би просто прекаляваш с очакванията. Успех ти желая, дано лесно успеете да го овладеете този проблем.

# 6
ами като М. само че ден и половина - два. Ами каквото е това, утре ще отида на лекар. Постоянното очакване, напрежението, следенето на признаци за ову или бременност ... все пак тялото ни реагира на промени.
Много съм щастлива че съм във форума и че ви има. Heart Eyes

# 7
  • Мнения: 4 161
Отиди и дано се поуспокоиш. На мен за първи път ми се случи зацапване по време на лятото по-миналата година,тъкмо свърших един курс на физиотерапия след възпаление и  така се бях сащисала ,че буквално на следващия ден отодох на лекар.Каза ми, че е овулаторно кървене-изписа ми витамин С и калцийфосфо С. След това, обаче през есента ми дойде точно М на 14-тия ден и тогава сериозно се уплаших. Веднага ме гледаха на ехограф и доктора каза, че няма кисти и т.н. а е на хормонално ниво и ми даде тогава ди пия Оргаметрил по някаква схема с идеята, че веднага трябва да ми спре. Не ми спря докато не си минаха нормалните пет дена и само дето се тъпках с хормоните. За това после като ми зацапваше не ходих всеки път на лекар, но като почна да зачестява нямаше как. Слава Богу отново нямаше нищо сериозно и доктора ми каза да пия противозачатъчни минимум шест месеца за да се регулира.
Остават ми още три, така че ще видим дали ще има резултат. Но моя съвет е недей много да мислиш, аз малко да се притеснях и веднага на другия ден-М. Беше много гадно и ти съчувствам за ужаса, който изживяваш. На мен какви ли не неща ми минаха през ума докато не се установи, че няма страшно. Ако искаш ми пиши на лични.

# 8
  • София
  • Мнения: 1 419
Вера,
Е при мен беше подобен случая последните два месеца - кървене в периода на овулация, после М. на 21-я ден. Но на мен лекарката ми каза да си изчакам първата ‘нормална’ според мен М. И да ида на хормонални изледвания. До момента само нормална ову имах – надявам се още 9 месеца да се запази  Laughing

# 9
  • Мнения: 4 161
При мен беше почти година, нормален цикъл, след това кървене и така започнах да се пообърквам. Най се притеснявах от хормоналните таблетки, но сега с новите противозачатъчни всичко е горе долу наред. За "щастие" имах страничен ефект- М, ми се влачеше по 9-10 дена  #Milti от новите хапчета, но било нормално, защото лигавицата на матката изтънявала и такива ми ти работи. Само аз си знам как се обяснява това на мъж- той не беше много щастлив от факта Sad Но сега нещата са наред.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт