Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • града на липите
  • Мнения: 7
Здравейте от доста време чета темите ви и са много интересни и полезни. Имам нужда от вашето мнение понеже нищо не открих за това което ме вълнува, реших да напиша и аз нещо. От няколко месеца пия регулон за да се отърва от няколко кисти, миналата седмица със съпруга ми се любихме, и в същата вечер забравих да пия хапчето - регулона, на следващия ден изпих две и така си продължих графика. Но от 2-3 дни имам едно леко зацапване, а днес виждам, че е спряло. Възможно ли е да има нещо или аз така си мисля и напразно се надявам, защото от няколко месеца мислим за бебе и работим по въпроса, с малко прекъсване заради кистите. И имам още един въпрос, ако се забременее с пропускането на хапчето и на следващите дни се взима, вреди ли на "бебето"? Мерси

# 1
  • София
  • Мнения: 258
Аз пиех Регулон и ми се е случвало да пропусна вечерта,но го изпивах рано сутринта!
Без да те обндеждавам,но може зацапването да е от изместването на графика с хапчетата.
Кой ден ти е от МЦ?

# 2
  • града на липите
  • Мнения: 7
имам още 4 таблетки да изпия

# 3
  • София
  • Мнения: 258
от първия ден на цикъла ли ги пиеш?
Ако си почнала от първия ден,това зна4и,че сега ти 18 ден ,но не вярвам да е от имплантация.
Проследявала ли си си преди на кой ден ти е О,просто е много рано,но от личен опит ти казвам ,че и аз имах предния месец зацапване,а съм на Диане35,но нищо повече.Не се притеснявай,изчакай да ти свършат и после ще видиш дали и кога ще ти дойде МЦ.

# 4
  • в Надежда-та
  • Мнения: 4 926
може зацапването да е от изместването на графика с хапчетата.
newsm78и аз така мисля

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт