Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

София

Мнения: 114
Здравейте. Моя приятелка ме помоли да пусна във форума това. Моля модераторите да го преместят ако не е за тук. Извинявам се, че е толкова дълго, но мисля, че ще е полезно.


"След дълго оглеждане на мебелния пазар и подмамени от приемливо изпълнената поръчка за спалня, решихме да се доверим отново на Мебели "Сигет" и да поръчаме и гардероб. Въпреки, че цената беше по-висока от обичайната за този размер, фирмата предлагаше оригинален външен вид, качествени материали, доставка и монтаж на продукта и 5 год. гаранция. След плащане на 50% от сумата, в началото на м. Март  сключихме договор за изпълнение на проеката в срок на 45 работни дни и търпеливо зачакахме. Поради наблюдаваното от нас повсеместно забавяне  изпълнението на поръчки (и от малки и от големи фирми), не бяхме ососбено притеснени до началото на Юни, когато се опитахме да осъществим контакт с фирма "Сигет". Представяте си изненадата ни, когато в офис и представителен магазин на фирмата не открихме никого (изложените мебели стоят и до днес), предоставените БТК телефони не съществуваха, а мобилният оператор щеше да предаде на клиента, че сме го търсили. След двуседмични опити да открием представител на фирмата, подадохме жалба в "Агенция за защита на потребителя" и зачакахме отново. От агенцията, съобразно отработените процедури, изпратиха известие на двете заинтригувани страни (нас и господин Симеон Георгиев - управител на фирма Сигет). Поради заплахата от Агенция за защита на потребителя, два месеца след като изчезнаха, фирма Сигет решиха, че ще ми доставят забавеното "гардеробче". Но щяло да е без врати, защото тях ги изпълнявала друга фирма и трябвало да се направи лека промяна във вратите, което нямало да промени общия вид на изделието (за промяната представителя на фирмата знаел още при вземането на размерите през март- но защо ли да ни уведомява ?!). В края на юли, най-накрая монтираха криво-ляво корпуса на гардероба (платихме още 1/4 от сумата, за да поръчат вратите) и зачакахме обещания едноседмичен срок. Е не беше една седмица, по-скоро един месец, но на 22.08. най-накрая се обадиха за доставка. Представете си шока ни, когато разтовариха за монтаж, нямащи нищо общо с поръчаните врати, с обяснението, че това е била необходимата преправка (която не променя изгледа?! - тези хора са слепи!!!). При заявеното несъгласие с доставеното, в крайна сметка проведохме телефонен разговор с г-н Симеон Георгиев (той се обади от скрит номер), който учудено попита защо не сме доволни от доставката, и какво предлагаме да направи?! Ами предлагаме да не се доверявате на малки мебелни фирми, въпреки, че всеки желае да подкрепи родната инициатива и бизнес. Не, че големите фирми не се бавят (един стол 3 месеца от "Еником"), но поне по-трудно могат да изчезнат. Да следите стриктно в договора да има включена клауза за неизпълнение и за възложителя и за изпълнителя. Да са описани колкото се може повече подробности по изпълнението на поръчката, да не изплащате сумата преди да получите цялата стока. Благодарим на" Агенция за защита на потребителя" за оказаната помощ. Дано се сдобием с гардероб в крайна сметка."
Цитирай

у нас

Мнения: 2 051
много неприятна работа, да ти кажа вече не се учудвам на нищо, щото в тая държава всичко е възможно и вече ме хваща яд като ходя да пазаря от наглостта на служителите в дадена фирма. Като си поръчвахме дивана(той и нашия беше исторически, докато дойде), първо пристигна само единия подлакътник, в определения срок, всичко останало липсваше. После дойде единия ъгъл и три от осем възглавници. След месец с триста ходения до магазина и разправии, и незнам колко пъти ангажирахме хора да носят дивана, от многото дойдоха и останалите части. Успех, дано да си вземете хубав гардероб. Peace
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.