Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 авг. 2007, 09:33 ч.

Малък въпрос.

  • 307
  • 3
  •   1
Отговори
Здравейте на всички, очарован съм от този форум. Понеже намерих много полезна информация тук реших да се допитам до вас относно един въпрос, който ме вълнува. Преди 1-2 месеца на приятелката ми и дойде цикълът 6-7 дена по-рано и не спря около 14-15 дена. Всичко това бе придружено с силни болки ниско в корема, отпадналост, обилно кръвотечение и общо неразположение. Помолих я да отида на гинеколог и след посещение при д-р Дяволов /май така беше/ и бяха изписани Дуфастон и Метергин. За съжаление приятелката ми не пожела да сподели за какво става въпрос, мънкаше, че става въпрос за стрес, промяна в сезоните и така нататък.  Все още отбягва да говори на тази тема а аз все още се притеснявам какво е станало. Имате ли представа какво може да е предизвикало всичко това и за какво всъщност става въпрос.

Благодара предварително.

# 1
  • Мнения: 1 568
Преди да родя и аз имах такива проблеми!
Просто женска природа,какво ли не ни минава през главите! ooooh!

Чудиш се да не би да е била бременна и да е паднало бебето?Не! Naughty

# 2
  • София-Троян
  • Мнения: 485
На мен също ми се е случвало.Обяснението на лекаря беше-промяна в хормоналния фон.Каза да избера Дуфастон или противозачатъчни.Причините са много-стрес,свръх напрежение,недобре съобразена храна,промяна в климата...Каза че е само временно състояние

# 3
Благодаря за отговорите. Радвам се, че не е нещо сериозно, което да застрашава здравето и.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт