Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 30 авг. 2007, 13:51 ч.
  • Преглеждания  748  Мнения  7  Онлайн  1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 367
Момичета, гинеколожката ми изписа антибиотик Далацин Ц за една седмица-изпих го вече, но сега цели ми език е обложен. Кажете нещо за оправяне след антибиотик- предполагам противогъбично. Ужас просто- и разстройство ме хвана от този антибиотик

Реклама
# 1
  • Горно нанадолнище
  • Мнения: 2 005
Фунгостатин за мазане- половин час преди храна, 3, 4 пъти на ден Peace

# 2
  • Варна
  • Мнения: 367
Това за устата ли е?

# 3
  • DE
  • Мнения: 1 881
Цитросепт  bouquet

# 4
  • 1st floor
  • Мнения: 4 779
разстройството ти може и да е сегашния вирус , а може и от АБ - ка да е. Вземи си имунобор с лактобацили , такова давах на малкия , след много силно разстройство - нормализира чревната флора...
за "устни" гъбички , съм ползвала нистатин - течен , в тубичка...
отиди в първата аптека, там ще те упътят най- точно...

# 5
  • Мнения: 1 568

Това става,но е скъпо!Със сигурност ще те оправи "Гранофурина" -евтино и сигурно! Но се мажи като ще лягаш!Цапа!

# 6
  • DE
  • Мнения: 1 881
Със сигурност ще те оправи "Гранофурина" -евтино и сигурно! Но се мажи като ще лягаш!Цапа![/color][/b]
Ама той май вече не се продава newsm78

# 7
  • Мнения: 1 568
Има,има-аз съвсем на скоро купувах,за афти на малкият в устата! Peace

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт