Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 31 авг. 2007, 11:08 ч.
  • Преглеждания  907  Мнения  22  Онлайн  1
Отговори

Анкета

Има ли ефект от оплакванията?

Опции:

* Гласуването приключено: сб, 15 сеп 2007, 11:48

  • Варна
  • Мнения: 1 866
Случвало ли ви се е да подавате писмени оплаквания от обслужването, което получавате? Имало ли е някакъв резултат от това оплакване?

Питам ви, защото вчера отидох да си платя абонамента за МСАТ и касиерката се държа с мен направо ужасно. Не ми се разказва, защото ми се вдигат нервите само като се сетя, но си позволи да ми говори по крайно неприятен начин, при това с нищо не бях предизвикала това поведение, просто й казах, че искам да си платя абонамента за следващите 6 месеца. На момента си замълчах, защото бях с бебето си и знаех, че ако си отворя устата, ще стана агресивна и не исках детето ми да бъде свидетел на това. Обаче като се върнах вкъщи веднага написах едно писмо до МСАТ и понеже на сайта им нямаше адрес за връзка с клиенти, изпратих писмото си до директор Реклама (казах му просто, че ми се иска да му споделя за "рекламата", която правят на фирмата някои от служителите й). Може да ви се вижда дребнаво, но на мен напоследък взе да ми писва от подобно отношение.

Между другото веднъж писах и на Министъра на образованието - Даниел Вълчев. Адресирах писмото си директно до него, препоръчано с обратна разписка. Резултатът беше светкавичен - служителите на министерстото станаха толкова любезни с мен, че не можах да ги позная. И въпросът беше решен за 1-2 дни, а преди това чаках 9 месеца! Значи може.
 
Не знам защо, но въпреки положителния резултат с Министерството, в случая с МСАТ ми се струва, че няма да има никакъв ефект, освен че се разтоварих от негативната си енергия пишейки писмото. Като че ли на продавачките и касиерките просто им е позволено така да се държат и на никой не му прави впечатление. Вие как мислите? 

# 1
  • Варна
  • Мнения: 1 866
Добавих и анкета. Знам, че темата не е от най-интересните, до болка познат проблем и може би вече досаден за обсъждане, но ми се иска да разбера наистина има ли някакъв смисъл да реагираме на лошото обслужване. Какво показва вашия опит?

Реклама
# 2
  • Мнения: 2 161
Да,вярвам в ефекта.От личен опит.

# 3
  • София
  • Мнения: 1 492
Да, едно писмо до Министерството на образованието имаше светкавичен ефект.

# 4
  • в ябълковата градина
  • Мнения: 1 657
Да, има ефект.
Поне според моя опит.
Но, не бих оставила нещата така.
Аз да се измъчвам и да се ядосвам.
А сульо и пульо да си живуркат.
Виинаги вдигам пара. И ми олеква.  Peace

# 5
  • София
  • Мнения: 4 813
Има ефект, особено ако се оплачеш където трябва.
От БТК няколко пъти ни приспадат суми от сметките заради прекъсната телефонна и интернет връзка.
На Евроком беше съставен акт по наш сигнал и изведнъж качеството на сигнала и на обслужването започна да се подобрява.
Един служител на бензиностанция беше уволнен ден след оплакването ни.
Ами случаят с директора на СМГ?

# 6
  • Варна
  • Мнения: 1 866
Искам веднага да си върна думите обратно за МСАТ. Получих съобщение от директора на Рекламата, че е предал писмото на управителя на фирмата. Само това ми е достатъчно. Доволна съм, че написах това писмо. Аз всъщност в него казах, че единственото което искам е следващия път като си плащам абонамента да не ми се карат.  Grinning

# 7
  • Мнения: 3 424
Тъкмо исках да пиша, че адресатът ти
не е точният човек, директорът Реклама
няма нищо общо с обслужването, това не
е неговият ресор. Ето, прехвърлил е човекът
топката. Надявам се да има поне извинение.

Тук сме подавали оплаквания, винаги е имало
резултат. Трайкаш ли си, продължава поренето
отзад и нищо не се променя. Сериозните фирми
държат на имиджа си и контролират хората си.

# 8
  • София
  • Мнения: 1 289
винаги подавам оплаквания, винаги. ефект има. поне при кабелния ни оператор, интернет доставчика, хотелско обслужване, в магазина. но при такива монополисти като софийска вода нищо не може да се направи. вече имам цяла папка жалби и оплаквания и нищо.
според мен когато има конкуренция, имат ефект оплакванията. когато си единствен монополист, не им пука.

# 9
  • Варна
  • Мнения: 1 866
Тъкмо исках да пиша, че адресатът ти
не е точният човек, директорът Реклама
няма нищо общо с обслужването, това не
е неговият ресор. Ето, прехвърлил е човекът
топката. Надявам се да има поне извинение.
Писах на него, защото не намерих друг подходящ адрес. Питах го дали има книга за оплаквания или друг адрес на който да пиша. Благодарна съм му, че е обърнал внимание на писмото ми.

# 10
  • Мнения: 4 032
Ами точно днес се сети приятелят ми, че преди няколко месеца беше писал на един сайт. Едва ли има значение кой е, но се занимаваха и с търговия, та аз малко се бях издразнила, че бяха превели всичко дословно от английския вариант на сайта. А там пише за една услуга, която от България не може да се използва и хората можеха да се подведат като го прочетат. Та той им написа за това нещо, че са го поместили на сайта, а всъщност не може да се използва и те го махнаха.
Другото беше, че пак той писа на кметицата на нашия район във връзка с един строеж до нас. И му отговориха, даже ходи да се среща с нея. За жалост нищо не можеше да се направи по въпроса, защото се оказа, че мястото е на частен собственик и си имали някакви уговорки с общината. Но поне отиде, говори и разбра защо така стоят нещата.

# 11
  • София
  • Мнения: 11 245
Да. Писала съм. Ефект е имало в дадени случаи, в други не. По едно време се дърлях с общината (добре, че отвориха на сайта си виртуално деловодство Twisted Evil) Писах им, те на мен също и накрая въпроса ми не се разреши, защото общината ако има нещо да взима от мен ще го направи на втория ден, но ако има нещо да дава ще се мотае 10 години. Та накрая получих писмо от юристите, че нямам право на това, което искам (сигурна съм, че имам) и ако реша мога да си тръся правата в съда. На тях им е ясно, че няма да тругна да ги съдя за такова нещо, а всъщност сега като го написах... май трябва да продължа да си търся правото в съда  Crazy

# 12
  • Мнения: 1 312
Не помня да съм се оплаквала кой знае колко.
Не,че е нямало нужда.Обикновенно си търся правата на момента.
Отчаяна съм от единственият ми сблъсък с Федерацията за защита на потребителите #Cussing out.
И тема ще пусна,да ви просветя за какво иде реч.
Обаче сега нямам време-отивам на плаж Wink.

# 13
  • София
  • Мнения: 9 014
Ние, майките от нашата градинка, както и всички останали посетители, направихме подписка, придружена с писмо до кмета на общината, по повод мръсотията в градинката. Не знам, дали защото писмото беше в стил "хумористичен очерк" или защото някаква фирма се пребори да построи кафене в градинката, но вече се чисти редовно. Подмениха изпотрошените гадни пейки, орязаха опасните  дървета, от които, мине не мине време, и съвсем ненадейно се строши някой грамаден клон току до играещите си наблизо деца. Не знам кое помогна, но е факт, че се взеха мерки и желанията ни бяха удовлетворени.
Гледам, че доста действа и изтипосването в "Господари на ефира", както и в някои други предавания.
Сега имам нов повод, по-скоро не да се оплача, а да изразя тоталното си възмущение, но още не съм решила към кого да се обърна.

# 14
  • Варна
  • Мнения: 1 866
Много малко хора са се включили в темата, но пък резултатите са обнадеждаващи. Надявам се малкото отговори в анкетата да не означават, че малко хора защитават потребителския си интерес, а причината да е в наличието на по-интересни теми в момента в клюкарника.  Rolling Eyes

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт