Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 5 септ. 2007, 19:05 ч.
  • Преглеждания  303  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 108
от два дена давам на бебето еспумизан, коликите понамаляха но взе да повръща доста, не знам дали е свързано, дали някой е имал подобен проблем?

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 1 371
Аз му давах Еспумизан преди да папка, но той си повръщаше по малко първите 3 месеца. Кога го даваш, преди или след кърмене? Не мисля, че е от Есп..
Може да преяжда, както бяхме ние.

# 2
  • Мнения: 2 951
понякога с уригването бебо изкарваше по малко мляко,но четох че няма проблем това не било повръщане.може да е от преяждане,или ако го климаш насам натам след като е ял. там пишеше че дали е повръщане ще разбереш по количеството т. е. когато е повечко

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт