А ако сте недоволни от почивката, организирана чрез турагенция

  • 1 777
  • 14
  •   1
Отговори
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Какво правите?
Оплаквате ли се?
Четете ли някъде ако има някакъв туристически закон, правилник или бог знае какво?
Искате ли си парите обратно?
Какви са ни правата?

Абе споделете и ме научете. Ще се разправям с една такава агенция. #Cussing out

# 1
  • Мнения: 2 550
сподели какво се е сулчило...и кажи името на агенцията

# 2
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Ами от къде да започна...  Crazy
Почивахме в Гранд Хотел Варна, чрез Балкантурист. Това им е корпоративен имот и нямя начин да не знаят, на какво прилича шведа в сегашни дни.
В ресторанта е адска жега и задух. Никой не отсервира. Сервитьорките са по-бавни и от охлюви. На въпроса, защо е таква анархия ми се отговори: съжаляваме, но не ни достига персонал. Да де, ама ми взимат пари, като все едно им достига. И това е 5* х-л, ако на някой не му е ясно.
Мъж ми се е срещал с мениджърката и последната му е хвърлила лек прашец в очите. Ваучер за 1-кратен престой на шатрите, които са платени, дори за гости на хотела. И какво се получва, в мига в който решаваме да ползваме шатрата (белите "чаршафи" са били такива при пускането на шатрите в експлоатация, басейна се източва за почистка. Това трае 3 дни, през които в детайли аз виждам всички гнусотии, които в момента се пълнят в него.
Хотела е голям... 11ет. и се обслужва от 4 асансьора. По 2 за съответното крило. Е, да де, но нашия 2-ри се счупи още на 2-я ден от престоя ни и 3 дни бяхме и без асансьор. А сме на 8-я етаж и съм с 4г. дете. Чакахме по 10 минути минимум, да слезем или да се качим.
Лоби бара... Страхотия... Един барман се върти в полето си и се прави на сляп за всичкии, които се появат да си искат питие. Чаках, чаках, чаках... едни чужденци чак ехидно ми се присмяха... после ги гръмнах, но защо ли...
Стаята - що годе прилично. Само дето поне една сушилка да бяха сложили на балкона. Чудех се къде хавлии, къде по някое потниче на дете да простря. ТВ-то бе Нокия. Е, такива "БГ батерии" няма. До 10мин. ни отнемаше да превключим на дадена програма.
В банята имаше вана, много хлъзгава някак.И аз като достатъчно дъртозна, реших да се хвана за дръжката и да изляза от там. Да, но тя ми остана във ръката. Кошчето бе със счупен механизъм на отваряне, както и стойката за четката. Целия хромов аксесоар не е виждал нивгаш препарат п/в котлен камък.
Летния ресторант...
Предлагат пърж. картофки... чат-пат ги докарваха и забележете - сандвичи. Те са разрязани като пънчета франзели с микроскопични парченца краставица, шунка и сирене. Представете си вкуса...Ама това, да ти предложат някакви сосове... забрави. Масите - мръсни, мокри и ги отсервират към 23.00ч, когато затварят.
Имаше и един кът, с някакви интересни мебели, в които можеш да си полегнеш и да си пийваш... Почистиха ги един ден с вода, препарат и четки и вечерта, като седнеш, си ставаш с мокро дупе.
Пуул бара - същата работа... чакаш, чакаш, па някоя кака се прави на ухапана, докато чуе какво искаш.
Детския ц-р - навън, щото "вътре никой не ги изтърпявал". Покрит с гумен килим, който след поредния дъжд, ставаше като сюнгер. Но децата трябваше да са боси. За деца максумум на 2-2.5г. И една кака, дето не знае защо е там.
Нито един ден нямаше анимация... никаква и никъде. Нито ден, нито секунда дори.
Нямаше нито един пиколо, който да ти помогне с багажа. Нито при настаняване, нито при тръгване.

Почивахме по системата ол инклузив, само да добавя.

И последно - завършихме на Влас нашето пътешествие в 3* х-л. Ами ако щеше вярвайте, в много отношения биеха Гранд-а.

П.П: Това се сещам на 1-во четене.

# 3
  • Мнения: 959
Sickне е истина просто.По времето на нашето пребиваване там нямаше никакви подобни проблеми,що така са се изложили newsm78.Мисля ползвахме същата агенция,май.

# 4
  • София
  • Мнения: 10 825
На мен не ми се е случвало, но нашите кумове имаха една ужасяваща почивка преди 3-4 години. След като се върнаха отидоха в агенцията и направиха грандиозен скандал. Върнаха им част от сумата за почивката, но ги мотаха 2-3 месеца докато я получат..... явно с надеждата да се откажат

# 5
  • София
  • Мнения: 3 818
Тези Балкантурист са под всякаква критика,просто с тях оправия няма!Ние си направихме за уикенда около 20 юли това лято резервация в хотел Рила на Боровец.Една любезна служителка ми предложи стая на цената на студио.Обади ми се след 20 мин. и ми каза,че резервацията ми е потвърдена и ако нямам нищо против ми е запазила студио с изглед към пистите,аз естествено благодарих,защото бях забравила тази подробност.След около час звъня да резервирам стая за моя приятелка, не ми потвърдиха резервация по телефона,но мъжа ми отиде на следващия ден и плати всичко накуп,дадоха ваучери,договори и т.н.Отиваме в петък,от три кокошки на рецепцията само една настанява,а отпред митинг от народ.Идва нашия ред и се оказва,че приятелката ми има резервация,но ние не  #Crazy  Дават ни в крайна сметка едно студио с изглед към паркинга и аз естествено вдигнах скандал - не може дете на две години в най-голямата жега да държа затворено докато спи,защото на всеки две минути пиука аларма на някоя кола,а паркинга огромен.Хотелът не е пипан от 2001 г. откакто ходих за последно, пълен защото бяха най-големите жеги и отделно имаше дебелариум на Емилова.За асансьор се чакаше по 20 минути,а пък ако се случеше да дойде с тези от дебелариума (нямам нищо против тях) качване няма.Сутрин закуската в най-малкия ресторант,народ няма къде да се седне,направили закуската до 11 часа,защото няма как да се съберат почиващите.Закуската отврат най-евтин салам,кашкавал,сирене,яйце и два вида хлебец.Масло няма, само маргарин!До три дни имаш право да направиш рекламация- е и като им направиш рекламация никакъв ефект, започват да се крият и нищо не знаят!Затова в хотел на Балкантурист повече не стъпвам!

# 6
  • Пловдив
  • Мнения: 2 504
Шани, винаги има какво да се направи Peace
1. Отиваш и вдигаш див, селски скандал в офиса. И колкото повече шум вдигаш, толкова повече хваща дикиш. Някак си възпитаните хора не се котират добре в тези среди.
2. Депозираш писмено+по електронна поща оплакванията си, изброени по точки, като учтиво ги уведомяваш, че смяташ да сезираш и Комисията за защита на потребителя (Ей тези к`ви кучета са, свят ще им се завие #Crazy), както и да ги поосъдиш.
Обикновено резултатът от горните 2 точки настъпва в максимум 7-дневен срок. Варира от 30% възстановяване на цената до колкото се спазариш.
При мен винаги е имало ефект, когато ми се е наложило лично. Наскоро наши познати бяха в Турция в 5*, като пристигнаха, се оказа, че хотелът е още в строеж, само 1 ресторант работи и нито 1 басейн. След изпълнение на т.1 и т.2, постигнаха следната оферта-да възстановят 370Е, или в следващата 1 г да пътуват на дестинация по техен избор за сметка на фирмата.
От друга страна вече не пропускам да изкажа писмена благодарност, ако хората са се справили добре, щото хич не е често да получаваш само негативните отзиви.
А тези изроди от Сейнт Елиас още им имам зъб Close, ама като прочетох къде сте резервирали някак си сърце не ми даде да ти чупя хатъра с разкази.

# 7
  • Мнения: 1 329
Шани, с риск да прозвуча кофти. Нали ти казах, че Константин и Елена тази година е под всякаква критика. Радвам се че сте намерили къде да си отпочинете.    bouquet Hug

# 8
  • Мнения: 2 700
Преди години имах взимане даване с някаква агенция, с която ходихме до Гърция. Ядосах се, защото ни спестиха цял един ден плаж, защото имали договорка с някакъв магазин на границата, където ни изсипаха насред нищото, за да пазаруваме и където седяхме няколко часа (доколкото помня магазинът беше с размерите на малък "Фантастико").
Та тогава бях адски ядосана и първо проверих лицензите на съответната фирма - примерно БАТА, ИАТА и т.н. Не помня подробности, но изпратих по мейл официално оплакване с копие до всички институции, които ми бяха хрумнали. Вдигна се страхотна пушилка - от фирмата ми се обаждаха да ми се извиняват, от фирмата транспортьор ми се обаждаха да ме заплашват (беше традиционно през тези години). Пари обратно не видях, но съм сигурна, че им остана обеца на ухото.

# 9
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
jul, аз и друг път съм била там. В Сейнт-а, имам предвид. И бяхме доволни, като цяло. И понеже шведа се води 5*, си викам, че не може да има излагация там поне...  Tired
Но ще звънна днес до Балкантурист, де. Да видим...

Биска - аз Дружба си я обичам  Heart Eyes. Не мога току тъй да се откажа от нея. Има още 1-2-3 х-ла, на които съм хвърлила око.
Но явно е, че хотелиерството в Бг запада. И това е в наш ущърб.

# 10
  • Мнения: 474
Случайно не се ли сети да снимаш някой от нещата в стаята? Много помага, ако изпратиш и снимки към жалбата си. И разбира се копие до Защита на потребителите. На нас преди години ни върнаха 30%, но имахме заснет с камера доста грозен материал.  Mr. Green

# 11
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Говорих с туристическото бюро.
Да съм пуснела писмено оплакванията си и те да стигнели до баш шефовете. Ама какво от това, се питам аз. Щели да вземат евентуално мерки (и теглилки), да се поправят нещата и видите ли - сега за 1-в път им се е явило оплакване, от турист почивал в Гранд-а за този сезон  #Crazy

Стадо сме си и това си е  Tired


И понеже този х-л за първа година пускал почивки по системата АИ, било толкоз зле. Добре де, ама Рубин, Долфин и Д.Марина от колко време работят така.
Значи аз имам 5 пръста. 3 си знаят работата, а останалите им идва като гръм от ясно небе всичко.

jana71, в стаята нямаше кой знае какво като минус. Нямаше чак отявлено грозни картинки. По-скоро в обслужването им е бедата.

# 12
  • Мнения: 474
Аз тогава за обслужването бях цитирала в жалбата си, че съм заварила камериерката да си пили ноктите с моята пила и че се беше напръскала обилно с парфюма ми. Като най-ме вбеси това, че като й казах, че не желая да ми се пипат нещата, тя ми отговори, че трябва да съобщя на рецепцията, че отказвам да ми се влиза в стаята. Дори не ми се извини. А и моят случай беше през зимата, бях едни дълги комадировки с чужденци- клиенти на фирмата, та оплакването звучеше много авторитетно. Може за това да обърнаха доста голямо внимание като вдигнах патардията. Снимките бяха основно от банята на колегата, където всички метални закачалки, дръжки и т.н. падаха при докосване. Бяха наслагани декоративно.  Laughing Имаше и други неща...

# 13
  • Мнения: 4 668
Шани, с риск да прозвуча кофти. Нали ти казах, че Константин и Елена тази година е под всякаква критика. Радвам се че сте намерили къде да си отпочинете.    bouquet Hug
Даааа .... и аз съм на това мнение  Confused

Колкото до оплакването , едва ли нещо ще постигнеш Rolling Eyes за съжаление .
Ние преди 4 години  , така се изтровихме в Мармарис , благодарение на тур.фирма ЕВГЕНИ М fight никой да не им се доверява !!!
То не бяха хвалби и прехласваници , еба си 5 звездния кимизарник  Confused Като го видях лошо ми стана . После се оказа , че ни били сменили хотела с уж по - хубав ... Като че ли аз не знам какво съм резервирала . Бях платила допълнително за изглед към морето , апартамент и кошница с плодове ... и стана една ... Да не ви отегчавам .
Но освен , че много ги овиках нищо друго не се случи .
Просто на всеки казвам да внимава с тях  Close

# 14
  • Пловдив
  • Мнения: 2 504
Шани, само писмено Peace
С телефонни разговори категорично не става Tired
А иначе е така-базата е добра, обслужването Sick и са нагли колкото си искаш.
И хич не се отказвай, хайде да не сме от стадото, плийз  bouquet

Общи условия

Активация на акаунт