АЙКО - мошеници и грубияни !

  • 103 902
  • 138
  •   1
Отговори
# 45
  Преди седмица си взехме диван от Айко. Питаха ни кога искахме да ни го докарат, решихме да е събота. Казаха ни час между 16 и 18. Дойдоха в 17. Освен това го купихме малко преди да затвори магазина. Въпреки това, консултантката беше много любезна и търпелива, докато вземем решение за цвета. Явно имат както добри стоки, така и добри консултанти..късмет, но не трябва така да се дава лошо име на магазина.

# 46
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 10 349
Аз пък съм страшно доволна от АИКО. Супер коректни бяха с нас, изпълниха поръчката предсрочно, имахме уговорка за ден и час да ни доставят леглото, дойдоха по-рано и тъй като уговорените ни мъже ги нямаше още, шофьорите без покана го качиха до в къщи. Това по принцип се доплаща-един лев не са искали

# 47
  • софия
  • Мнения: 2 140
Ние за АЙКО не искаме и да чуваме вече.Започнахме да си избираме мебели за новия апартамент и решихме всичко да е от тях.По простата причина,че нещата са им много симпатични и на прилични цени.Отиваме една вечер в магазина на околовръстното около 1 час преди да затворят.С чертежите на апартамента,набелязахме си кухня,спалня с две думи всичко.Сядаме при един от консултантите им с чертежите и схемите на жилището.Обаче младежа започна да ни обяснява,че след като сме клиенти на колежката му,не може той да ни обслужва.Ние пък с мъжа ми му казахме,че за първи път отиваме и не ни стана ясно как изобщо тоя прецени,че сме клиенти на колежката.Както и да е,след хиляди обеждавания,че не сме използвали други услуги,с неохота взе скиците.Искахме да ни каже кухнята,която сме харесали дали изобщо става.Тогава човекът ни поиска размерите на един ъгъл.При което питаме каква му е идеята,в смисъл ъглов шкаф ли преджида там,а той ни отговори,че те такива шкафове не правят #Crazy.И в крайна сметка ни каза да се ориентираме към други фирми.Цялата ни консултация беше около 10 мин.Просто гледаше как да ни разкара максимално бързо.Мъжа ми изпрати едно гневно писмо до администрацията.Обясни им какво им е обслужването,как си разкарват клиентите деликатно и не чак толкова.Дори и извинение не получихме #Cussing outИ естествено е,че АЙКО са прочетена книга за нас вече.

# 48
  • Мнения: 2 037
За съжаление и за нас са прочетена книга. Мотахме се като мухи без глави да намерим някой, който да ни обърне внимание, и когато се добрахме до една жена, тя без дума да каже се фръцна и взе да обяснява на "клиентка" за цвета на едни тапицерии. Е, от кожена мебел щеше да изкара повече, от колкото от ученически стол за 40 лева! Ние си купихме от "Лабиринт". Харесвам го този магазин. (Да внеса малко позитивна нотка.)
На второто ни влизане взехме една картина и спално бельо, (то  доста качествено излезе) и жената на касата как ги наблъска заедно двете в един плик, едвам не видя сметката на картината с острите ръбове на пакета с чаршафите.
Не е това моят магазин.

# 49
И аз имам лош опит с АЙКО, миналата година купих диван за 1200 лв. и отделно 150 лв. за качване до апартамента на 6 етаж/ транспортът теоретически е безплатно/. Оказа се, че диванът не влиза във вратата на апартамента и работниците най-спокойно ме зарязаха, защото ДЕЙСТВИТЕЛНО в договора има клауза, че не носят отговорност, ако вратгата не е станадртна. В този случай обаче, ДИВАНЪТ беше нестандартен, а не вратата ми, която си е най-обикновена. Помолих да рабглобят дивана и така да го вкарат - не можело. Нямат интрументи, а и бързали. Диванът пък бил румънски - това естествено се разбра пред вратата, и не носели отговорност за румънските стандарти. Накрая, за мой късмет, дойде работник от долния апартамент, където имаше ремонт, и свърши цялата работа сам, и без инструменти, че и не поиска и пари. А вамата работници на АЙКО, на които платих половин средна заплата за стрната, не свършиха работа и за 5 пари. Говорих и с мениджъра - не получих никакво съдействие. Позова се на клаузата в договора, че не носели отговорност, ако мебелите не вризат във вратата. Внимавайте много с това.

# 50
  • Мнения: 721
Потресена съм от прочетеното и се радвам, че не поръчах от тях ... Не че Еником бяха по-добри де.

Мене ме отблъсна безразличието на "продавач-консултантите". Ходих с един метър и търсих детско креватче с размери 120 на 60, една госпожица на детската секция ми заяви - "ами вижте дали има от малките". Бях бременна и хормоните ми бучаха, така че се поскарах с нея. В резултат на което просто решихме че нищо няма да поръчваме от този "склад" за мебели

# 51
Ти май си имала лош ден newsm78

Защото това което описваш не прилича на лошо отношение.

Малко странно ми се струва желанието ти да се отвори и сглоби някаква масичка, за да я огледаш, като при това не си сигурна че ще я купиш.

Освен това на етикетите пише, че се продават разглобени. Съответно можеш да решиш да си ги сглобяваш сама, или да платиш на монтажници.

По-скоро ти си имала лошо отношение към хората, работещи там.



Абсолютно съм съгласна! Как така ще искаш да ти извадят и да ти сглобят нещо просто така?! Ами ако беше решила нервната г-жа да си купи спалня например?- и нея ли хората трябваше първо да я сглобят, за да може да си я огледа и чак тогава да реши дали ще я купи?! Това е малумно! Никъде по света неработят така! Ходила съм и в ИКЕА, там пък съвсем няма никакво обслужване. Минаваш по редовете, товариш си кашона и си заминаваш! Плюс това, това, че липсват някакви части в комплекта, трябва да се сърдим на производителите, които опаковат, защото мебелните къщи нямат нищо общо. На тях им пристигат нещата така, както ни ги дават на нас. Но като посредник естествено те отнасят негативите, защото такива неврозни лелки, които им е скучно и се чудят къде да се разтоварят, правят фасони! Аз съм доволна много! Купила съм си всичко от АИКО! А пък за консултантите, нямам какво да кажа! Защото в момента, в който отида в магазина и ми потрябва нещо винаги има, кой да попитам! Ходихте ли в ЗОНА например или в АРОН? Ужас! 40 мин. неможех да намеря някой, който да ми обърне внимание! А когато намерих, те се бяха събрали на групичка и си лафеха и видимо неискаха никой за нищо на света да ги обезпокоява! Накрая след като ми писна и ги прекъснах, страшно кисели, консултантите на ЗОНА, бяха и ужасно некомпетенти! И въобще обикаляйки всички такива шоуруми, неискам да правя реклама на никой, но от АИКО съм най-доволна!
Поразходете се сами и си извадете мнение, недейте да четете невротични изказвания!
Хубав ден!

# 52
Здравейте на всички,
Съгласна съм с теб Ина. Всеки трябва да си има собствено мнение. И аз съм доволна от АИКО, цялото обзавеждане в къщти съм си купила от тях. Незнам, но според мен никъде не е практика да ти сглобяват стоката пред теб особено ако на етикета пише, че се продава разглобена. Тази услуга все пак се заплаща на повечето места. Относно новият магазин на ЗОНА, аз също не съм доволна от консултантите. В зоната им за кухни имат монтирани мостри на които няма показана точна цена. Показаната цена на етикета е за най- проста конфигурация кухня. А като попиташ консултант да ти сметне цената на точно тази кухня, ти отговарят, че ще им трябва много време да я смятат. Мисля, че всеки трябва да си има мнение, както аз си имам за АИКО. За сега съм нямала проблеми с тях и мисля да продължа да си пазарувам от там.
Чао от мен на всички...

# 53
  • Мнения: 600
аз пък съм много доволна от айко. имаме 2 дивана, един шкаф, мивка със шкафче за баня - всички са ок. наистина не са безумно ентусиазирани като те обслужват, но не са ме отказали чак Wink

не мисля, че някои от оплакванията са основателни - не можеш да видиш и сглобиш нещо в магазина, никъде не се прави така. виждаш мострата. ако получиш друго - рекламация.

и за кухните не може да сте твърде претенциозни - те не работят по индивидуални проекти - имат модули - ако ти паснат, добре, ако не - гледай си работата. аз затова си правя на друго място, знам ,че и 1 см да не пасне, ще ми я преправят, докато стане идеална. не може да искате евтина кухня от айко, ама да бъде идеална. Rolling Eyes

# 54
АЙКО СА БЕЗХАБЕРНИЦИ И НЕКАДЪРНИЦИ

ЧЕТИРИ ПЪТИ МИ СМЕНИХА......И ТО САМО ПО ПРИНУДА.....А НЕ ЗАЩТОТО САМ КЛИЕНТ.....БЮРО, КОЕТО КУПИХ ОТ ТЯХ.... И СЕ НАЛОЖИ НАКРАЯ ДА ГИ ИЗХВЪРЛЯ ОТ ДОМА СИ.................ДОРИ ЕЛЕМЕНТАРНОТО СГЛОБЯВАНЕ НА ПОСЛЕДНОТО БЮРО СА ОБЪРКАЛИ

И ЗА ДА СТИГНЕМ ДО 4 ПОДМЕНИ....И ТО ЗАЩОТО ИМАХА БЕЗОБРАЗНИ ДЕФЕКТИ....СЕ НАЛОЖИ ДА ГИ ПРИНУДЯ....ЗАЩОТО БЯХА ЗАБРАВИЛИ ЕДНА ЧАСТ ОТ ПЪРВОТО ДЕФЕКТНО БЮРО БЕЗ КОЯТО НЕ МОЖЕХА ЯВНО ДА СЕ ОТЧЕТАТ.........
ИМАХА НАГЛОСТТА ДОРИ ДА МЕ ЗАПЛАШВАТ ПО ТЕЛЕФОНА...............
АБСОЛЮТНИ СМЕШНИЦИ...........НЯКАКВИ СИ ТАМ УПРАИТЕЛИ И ШЕФОВЕ НА ОТДЕЛИ......................

НО ВЪПРЕКИ 4 СМЕНИ НА ПРОСЛОВУТОТО БЮРО.....................СИ ИМА МАЛЪК ДЕФЕКТ И МИ СЕ НАЛОЖИ ДА СИ ГО ПРЕМОНТИРАМ САМА ЕДНАТА ЧАСТ ЧЕ БЕШЕ ОБЪРКАЛ "ТЕХНИЧАРЯ" МОНТАЖА НА ЕДНАТА ВЕРТИКАЛНА ПЛОСКОСТ

И БЕЗ ТОВА ГАРАНЦИЯ ОТ ТЯХ Е КАТО ДА ЧАКАШ ОТ УМРЯЛ ПИСМО...............

МОЛЯ ВИ ПАЗЕТЕ СЕ ОТ ТЕЗИ НЕКАДЪРНИЦИ!!!!!!!!!!!!!!

# 55
Това беше коментар относно друг пост, администраторите - най-добре го изтрийте Wink
ИЗВИНЯВАМ СЕ  Outta Joint

# 56
  • Мнения: 7 091
Моля, не ми давайте повод да трия постинги! Можете да споделите разочарованието си от съответната фирма и без обидни епитети! Naughty
Благодаря!

# 57
  • Мнения: 150
на мен ми докараха спалнята в събота, всичко беше точно доставка, час, но спалнята с дефект, сега трябва да чакам 45 дни да ми сменят страницата, и незная дали въобще ще я сменят.....

# 58
  • София
  • Мнения: 6 061
За моя изненада, след прочетеното тук, Айко не ме разочароваха, когато поръчахме от тях - и консултантките бяха любезни, и спазиха датата и часа на доставката. Сглобявахме сами, при което се откри, че някои елементи са си за критикуване, но мисля, че вината е повече в производителя, отколкото в тях (освен ако знаят за проблемите и си траят, за да продадат стоката...)

# 59
  • Мнения: 1 426
Айкото е за по-непритенциозни клиенти, за такива като теб има други магазини в които те черпят със шоколадови бонбони след като си  напазаруваш.

Общи условия

Активация на акаунт