Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Алтернативна медицина
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Някой може ли да ми каже нещо повече за сулфур?Сина ми 3г.7мес. е с диагноза астма с преобладаващ ефект.От 3мес.е на кортикостероиди.Вчера посетихме хомеопат който ни изписа сулфур днес3др. и на 25 -3др..Предупреди ме че болеста може да се върне в пълната си форма че дори и по-лошо.Каза да си пиготвя лекарствата за пристъпите.Е да ама мене ме е страх!Как да гледам детето ми да се задушава?Та мисълта ми какво трябва да очаквам?
Цитирай


Мнения: 4 067
 Опитай се да обясниш на достъпен език, какво означава съкращението: "днес3др. "   Rolling Eyes
Цитирай

София

Мнения: 1 559
Сулфур има в картината си над 14 000 симптома. Сярата (от нея се прави хомеопатичното лекарство) е деветият по разпределение елемент в света, тя е изключително подвижен и изменчив елемент (намира се във всички живи организми, в минералните извори, вулканите и т.н.).
Ако се върнат някои от симптомите на болестта, това е т.нар. лечебна криза. Не става дума за болест, а за завръщане на някои симптоми, които ще отшумят. А ако кризата е по-тежка, с една доза от лекарството, организмът ще се справи с нея.
Разбира се, възможно е детето да се излекува и без лечебни кризи...Може да има временни влошавания, но предупреждения, че "болестта може да се върне в пълната си форма и дори по-лошо"... newsm78 Ако има завръщане на симптоми, то е за да бъдат преодоляни. Явно хомеопатът ти е искал да те подготви, за да не се плашиш...
С конкретния въпрос "какво трябва да очакваш?" е добре да се обърнеш към хомеопата си. Това, което ми се иска да имаш предвид, е да се опиташ да не се настройваш, че положението може да зазлее от лекарството. Хомеопатичното лекарство освобождава Жизнената Сила и отприщва блокажа...това, което е потиснато с кортискостероидите, може да се появи отново - но това не би продължило дълго и ако се случи, то ще е за да бъде наистина преодоляно (а не набутано нейде на по-дълбоко ниво).
Имай доверие на хомеопата си и споделяй с него притесненията си! Успех!

П.П. 3 др. = 3 дражета, не виждам какво друго може да е.
Цитирай


Мнения: 343
Искам и аз да използвам темата, за да попитам нещо.
Моето дете приема това лекарство 5 дни - 2х 4гранулки. През този период правихме изследванията за ДГ и Левкоцитите бяха много близо до горната граница, СУЕ - то над /Левкоцити 10 - при реф. ст-ст 10,2; СУЕ 16 реф. ст-ст 12/. Възможно ли е да сулфур - а да е оказал влияние?
Цитирай
Опитай се да обясниш на достъпен език, какво означава съкращението: "днес3др. "   :

П.П. 3 др. = 3 дражета, не виждам какво друго може да е.
                  ДА точно това.Извинете невежеството ми но сме   bouquetнови все още с хомеопатичните лекарства.Мислех че са дражета а то било гранулки
Цитирай
Сулфур има в картината си над 14 000 симптома. Сярата (от нея се прави хомеопатичното лекарство) е деветият по разпределение елемент в света, тя е изключително подвижен и изменчив елемент (намира се във всички живи организми, в минералните извори, вулканите и т.н.).
Ако се върнат някои от симптомите на болестта, това е т.нар. лечебна криза. Не става дума за болест, а за завръщане на някои симптоми, които ще отшумят. А ако кризата е по-тежка, с една доза от лекарството, организмът ще се справи с нея.
Разбира се, възможно е детето да се излекува и без лечебни кризи...Може да има временни влошавания, но предупреждения, че "болестта може да се върне в пълната си форма и дори по-лошо"... newsm78 Ако има завръщане на симптоми, то е за да бъдат преодоляни. Явно хомеопатът ти е искал да те подготви, за да не се плашиш...
С конкретния въпрос "какво трябва да очакваш?" е добре да се обърнеш към хомеопата си. Това, което ми се иска да имаш предвид, е да се опиташ да не се настройваш, че положението може да зазлее от лекарството. Хомеопатичното лекарство освобождава Жизнената Сила и отприщва блокажа...това, което е потиснато с кортискостероидите, може да се появи отново - но това не би продължило дълго и ако се случи, то ще е за да бъде наистина преодоляно (а не набутано нейде на по-дълбоко ниво).
Имай доверие на хомеопата си и споделяй с него притесненията си! Успех!

П.П. 3 др. = 3 дражета, не виждам какво друго може да е.
     Хиляди благодарности!!! newsm51 newsm51 newsm51
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.