Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 25 септ. 2007, 13:29 ч.

утрогестан - пъпки

  • 890
  • 6
  •   1
Отговори
  • Мнения: 583
здравейте,
от няколко дни пия утрогестан /5 дни вече/, но ми излизат страшно много пъпки /по лицето и раменете/
желанието ми ДА СТАНЕ БЕБЕТО е по-голямо от тези пъпки, разбира се
имал ли е някой подобен проблем?!?!?

# 1
  • Мнения: 4 321
Пила съм утрогестан, не съм забелязала да ми излизат пъпки.
Ти за какво го пиеш?

# 2
  • Мнения: 583
лигавацита на матката ми била малко тънка и затова
имам и болки в яйчниците, ама прочметох че е възможно да са от него
усещам и гърдите си малко, по-така...
знае ли се, търся симптоми и аз Simple Smile

# 3
  • София
  • Мнения: 7 718
Аз не съм имала пъпки. Напрежението в гърдите може да е от утрогестана.

# 4
  • Пловдив
  • Мнения: 3 193
И аз не съм имала пъпки от него.

# 5
  • Свищов
  • Мнения: 209
И аз съм нямала пъпки!

# 6
  • Мнения: 674
Аз пих Утрогестан 2 поредни месеца преди да забременея и имах същия проблем - пъпки по лицето,раменете и деколтето!

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт