Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 4 окт. 2007, 17:31 ч.
  • Преглеждания  1 641  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
Здравейте, д-р Слънчева.
Малката ни дъщеричка,която е на годинка и половина, вече 2 пъти се захласна до посиняване в рамките на 1 месец Sad.Тръгнахме по лекари и детски невролог ни предписа Тиоридазин по схема- 2 дни по 1/4 таблетка вечер и 7 дни по 1/4 сутрин и вечер. Четейки листовката се притеснихме- нормално ли е на толкова малко дете да се дават медикаменти от този вид и би ли и навредило занапред?Трябва да споделя и, че малката е много емоционална, лесно възбудима и трудно контролируема.Какво е Вашето мнение?Благодарим предварително!

Последна редакция: чт, 04 окт 2007, 18:43 от tir4e

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Няма място за притеснения по отношение на медикамента. Изписва се при по-възбудими и нервни деца както и при такива с нощни напикавания в по-голяма възраст.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт