Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Ку-куландия

Мнения: 776
Преди около два месеца купихме на малкия син столче за кола, че кошницата му умаля. Гледахме, избирахме и накрая уж качествено и марково взехме, не много скъпо, но не е и от най-евтините -250 лв, но се оказа че не се закрепва стабилно и постоянно "плава" ту в ляво, ту в дясно. Въпросът ми е, мога ли да се обадя в магазина и да поискам да го заменят с друго, друг модел, на друга фирма и т.н. естествено ако е по-скъпо ще доплатя разликата, има ли законов срок в който да бъде направена рекламацията?
 Според мойта логика те нищо не губят, според мъжът ми няма да го направят и само ще се ядосам допълнително. Но все пак става въпрос за сигурността на детето ми и мисля, че имам правото да искам нещо по-добро.
Да добавя, че когато го купувахме питах за гаранция и ми отговориха, че не дават гаранция на столчетата за кола.
Цитирай

София

Мнения: 4 266
Какво е това столче?
Аз също като мъжът ти си мисля че няма да ви го сменят... Съображенията според мен че вече не е ново, и не могат да го продадат като такова.
Според мен би трябвало да се застопорява с колана добре newsm78

Нашето е подобно.Когато е вързано с колана има някаво движение, но то не е самоволно, а може да го избутах леко в ляво или дясно, но това не е проблем, за да не помръдне изобщо според мен трябва да е с Изофикс newsm78
Цитирай

Ку-куландия

Мнения: 776
На големия ми син взехме Чико Кей 1, на малкия подобно на това на снимката, разликата между стабилноста на двете е голама, в цената никаква.
Цитирай

Пловдив

Мнения: 703
Това намерих в ЗЗП

Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.

http://www.kzp.bg/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=250
Прочети раздел ІІІ - Рекламации. Мисля, че си в правото си да направиш рекламация за столчето.

На нас ни се случи да ни откаже USB памет. Работеше нормално месец и нещо и изведнъж, все едно нищо не слагаш към компютъра, изобщо не я разпознава, все едно я няма.  Нямаше гаранция, но пазехме касовата бележка. Върнахме я, пробваха че не работи и ни казаха,че може да ни дадат друга или нещо на същата цена. Пари не връщат.

« Последна редакция: пт, 05 окт 2007, 23:00 от emimimi »
Цитирай

Видин

Мнения: 5 152
Ако столчето е всъшност седалка, която се закрепва заедно с детето с коланите на колата имай предвид че от тази група всички столчета са така. Ако споделиш каква е марката и модела на седалката (може и на лични) бих могла да ти дам идея как да оправиш положението  Peace.
Цитирай

София

Мнения: 1 547
Според мен, ако имаш гаранционна карта и касова бележка, нямаш никакъв проблем да отидеш в магазина и като за начало да поискаш консултация как се монтира столчето. Ако проблемът е в столчето, мисля, че можеш да го върнеш.
Цитирай


Мнения: 3 458
И аз мисля като мъжа ти,все пак си го ползвала-те как да го продадат за ново Smile
Цитирай


Мнения: 1 955
ние имахме подобен проблем,но не със столче,даже се обаждах в комисията за защита на потребителите за да питам дали са длъжни да ми върнат парите.Ако в столчето ви няма фабричен дефект нямаш шанс,доколкото знам
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.