Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 6 окт. 2007, 14:41 ч.
  • Преглеждания  544  Мнения  5  Онлайн  1
Отговори
Здравейте, момичета!

Извинявайте, ако въпросът ми не е много уместен, но доста се притеснявам. От понеделник трябва да започна стимулациите за Икси ( в момента съм на диферелин), но зъболекарката ми установи  доста тежък пулпит (не знам как не съм го усетила до сега ). По нейните думи лечението ще е доста продължително. Моля, кажете ми какви са шансовете това да повлияе негативно върху процедурата  Икси.  Вече имам три неуспешни инсеминации и една икси матурация.
Много Ви благодаря.

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 7 718
Едва ли ще е толкова продължително, предполагам, че няма да е повече от две седмици. Успех и желая.

# 2
  • Мнения: 121
Няма как да повлияе негативно. По-добре сега го излекувай, отколкото през първите месеци на бременността ти.Успех!

# 3
  • София
  • Мнения: 5 143
този въпрос е редно да зададеш на гинеколога и зъболекаря си.
но по принцип мисля, че лечението на пулпит не би трябвало да има нещо общо с ИКСИ-то.

# 4
Много благодаря, момичета. Притесняваше ме да не окаже негативно влияние върху крайния резултат, но до колкото разбрах - няма. Успех на всички.

# 5
  • София
  • Мнения: 1 950
Vampi, не би трябвало да имаш проблем с ИКСИ-то докато лекуваш пулпит, но моят съвет е, ако се налага да се прави снимка, сложи задължително престилката, поискай си я, не всички рентгенолози я предлагат. И второ ако трябва да пиеш антибиотици по време на лечението консултирай се с гинеколога си. Така или иначе е хубаво да информираш и двамата за това, което правиш.
Успех и късмет ти желая  bouquet

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт