Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 1 340
Здравейте! Става въпрос за моя приятелка, която учи в чужбина и няма възможност да иде на лекар там.
Помоли ме да се обадя на гинеколог, но как да го направя... Мисля, че никой няма да ми даде никаква информация без да е видял черно на бяло какво става  Rolling Eyes

Та ако може да ми помогнете с ваши предположения  Praynig

Проблема е следния:
Момичето попринцип пие противозачатъчни.
Миналия месец обаче не е пиела (почивка е правила) и цикъла й е закъснял със седеми дни. След това й е дошло доста обилно.
След това като ги е започнала и деня на последното хапче от блистера е правила секс при което е станало някакъв гаф  Rolling Eyes  След половия акт пила хапче от тези дето са до 72 часа след секс.  След това цикъла й закъснял с 5 дни при което сега има някакво слабо кафяво течение.

Охх много объркано. Чак аз нищо не разбрах  Rolling Eyes За това не исках да се обадя на гинеколог....Как да му го обясня и да го занимавам с това  Rolling Eyes

Та ако имате идея какво може да е станало ? Дали според вас има някаква опастност от забременяване  Rolling Eyes

Извинявайте, че ви занимавам обаче  много се надявам да дадете някакви идея  Praynig Rolling Eyes
Цитирай

Пловдив

Мнения: 8 378
Трябва да й дойде от Постинор-а newsm78
Цитирай


Мнения: 434


След това като ги е започнала и деня на последното хапче от блистера е правила секс при което е станало някакъв гаф  Rolling Eyes 

Аз нещо не схванах. Значи момичето си пие ОК. На последния ден от блистера тя де факто си е изпила последното хапче, след което се прави 7-дневната пауза, в която се предполага, че трябва да настъпи цикъла й...Правилно ли разбирам или не? Thinking Защото ако е така, както аз си представям, то какъв гаф е станал и защо е пила Постинор - че тя си е била защитена от ОК... newsm78
Цитирай

Пловдив

Мнения: 8 378
Да бе, верно...аз въобще не забелязах, че всъщност тя си пие хапчетата  ooooh!
Цитирай


Мнения: 4 320
Има едно чудо дето се купува от аптеките, казва се тест за бременност Wink

Сега сериозно - вероятността да е бременна е нищожна, но нека си направи тест.
Цитирай


Мнения: 1 340
И аз това й се чудя. Хем е пила противозачатъчни, хем постинор... и накрая пак се притеснява от забременяване....  Rolling Eyes

Това с теста беше добра идея между другото  Laughing Laughing Laughing

Сега й казах, че от постинора трябва да й дойде и да направи един тест. Пък дано накрая се успокои...

Много ви благодаря за идеите  Hug 
Цитирай


Мнения: 4 437
То постинор вече няма ,така че е пила нещо друго.Но това няма значение.Тя не  е трябвало да пие хапче за след секс при положение,че си пие противозачатчните.Голяма глупост,ти пита ли я защо го е пила.Като се комбинират може да си направи хормонално нарушение,малко верояно ,но все пак.Иначе няма да е бременна но да направи един тест за да е спокойна.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.