Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 9 окт. 2007, 21:20 ч.

ужас от заспиване

  • 448
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 193
Здравейте,
Синът ми е на 10 месеца. До миналия ден всяка вечер след къпане заспиваше спокойно с шише АМ. Да, но от снощи става нещо страшно, само като види леглото и шишето и започва кански рев, мята се, не иска да си пие млякото, не иска нищо. Тази вечер е същото. Освен това го мъчат и зъби. Възможно ли е да не иска да спи и да знае, че това е ритуал преди лягане? Целият става мокър от пот. По принцип обича мляко и го пие с удоволствие.
 

# 1
  • Мнения: 5 760
Здравейте! Най-вероятно е свързано със зъбките. Можете да дадете 3-4 дни Панадол по 3 мл. около 1 час преди последното хранене и по възможнос го хранете в друга стая, а можете да го приспите за няколко дни и на друго място. Може да има неприятен спомен и това да го прави така неспокойно.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт