Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 49 отговора
Здравейте.Искам да ви попитам нещо,за чиито отговори ще съм ви много благодарна.На 2.09пих ескапеле,трябваше да ми доиде на 3,но доиде на 4.на 7 свърши,беше малко слабо.Сега би трябвало да ми доиде на 7,да,но не.Вече 5-ти ден не,преди малко си направих тест беше отрицателен,но ме притеснява това че още преди да направя теста го отворих,в смисъл издърпах капачето,което е под чертичките,според вас това имали някакво значение? Как мислите бременна ли съм или не?Принципно цикалът ми е мн точен,непрекъснато ми се ходи до тоалетна,боли ме главата и корема,гади ми се.....Благодаря за отговорите.
Цитирай


Мнения: 4 437
Няма проблеми че си издърпала капачето.За цикъла си не се притеснявай,просто от тези хапчета малко се обърква.Не мисля че  си бременна,но все пак може да си направиш още един тест за да си спокойна.
Цитирай

София

Мнения: 1 334
Това, че си отворила капачето по никакъв начин не може да повлияе на теста. Той отчита повишение на хормон в урината, не се влияе от температура или светлина.
Доколкото знам хапчетата за "следварителна" контрацепция объркват изцяло хормоните, което преполагам е причината за закъснението.
Изчакай още 2-3 дни и ако няма цикъл, направи нов тест и ако се наложи иди на гинеколог
Цитирай


Мнения: 1 618
И аз предлагам, да идеш на гинеколог. Лично аз тези хапчета не съм ги пила - пила съм няколко пъти Постинор, но никога не ми е закъснявало а точно обратното - идваше няколко дни по-рано и дори течеше по-обилно от друг път. Така, че ако нещо те смущава ( а очевидно  е така) - иди на лекар.
Цитирай

София

Мнения: 58
и тва съм пила...да видим по добре се понасят от простинор а ... нз колко време ти е мензиса принципно но е нормално да ти закъснее/подрани защото това са хормони... мн често се случва да се обърка цикъла след това... за тест още ти е рано.... на 6 тата седмица някъде чак(втората от закъснение) показват достоверен резултат и то не винаги(въпреки че не пише това на опаковките...) важно е и каква марка е бил заради чувствителността на разл тестове... имаше някъде тема за това...
Но ако искаш да си сигурна че вс е оки иди на гинеколог    Rolling Eyes
Успех

Edit: Теста Престо показва най- рано от вс
« Последна редакция: чт, 11 окт 2007, 20:50 от gerinka »
Цитирай
и тва съм пила...да видим по добре се понасят от простинор а ... нз колко време ти е мензиса принципно но е нормално да ти закъснее/подрани защото това са хормони... мн често се случва да се обърка цикъла след това... за тест още ти е рано.... на 6 тата седмица някъде чак(втората от закъснение) показват достоверен резултат и то не винаги(въпреки че не пише това на опаковките...) важно е и каква марка е бил заради чувствителността на разл тестове... имаше някъде тема за това...
Но ако искаш да си сигурна че вс е оки иди на гинеколог    
Успех

Edit: Теста Престо показва най- рано от вс
марката на теста беше шуър чек,днес е седми ден,още нямам цикъл,и ужасно много ме боли корема.
Цитирай

София

Мнения: 58
кога започна да ти се гади??? повръщала ли си??? нали знаеш че ако стане така трябва още 1 да се пие?
въпреки че преди цикъл възможността е минимална да си бременна ... ако още не ти е дошло най- добре иди на гинеколог! 7 дена закъснение не е малко
Цитирай
На мен ми закъснява много,а по принцип ми е редовна менструацията.Днес е 34 ден,утре ще е 35 ако не ми дойде не знам какво ще правя ?!? crying or very sad
Цитирай


Мнения: 4 437
На мен ми закъснява много,а по принцип ми е редовна менструацията.Днес е 34 ден,утре ще е 35 ако не ми дойде не знам какво ще правя ?!? crying or very sad

Защо не си направиш тест? Rolling Eyes
Цитирай


Мнения: 178
След като го пих и на мен ми закъсня с 7 дни,но после като ми дойде беше такъв кръвоизлив,че се наложи да пия хапчета  за спиране  Confused
Цитирай

Sf

Мнения: 2 773
Миналия месец пих Ескапел. Дойде ми 14 дни след като го изпих и с 7 дни закъснение от редовния ми цикъл. Бях се притеснила доста. На мен също кървенето ми беше съвсем слабо и мина за 3 дни. Според мен това е от Ескапела, той действа по тоя начин. Не мисля, че си бременна, щом ти е дошъл все пак цикъла. Все пак, за да си сигурна, направи си отново тест след седмица. За капачето не е проблем. Няма значение кога си го дръпнала.
Цитирай
Направих си тест и беше отрицателен....днес е 35 ден.... Crying or Very sad
Цитирай

Sf

Мнения: 2 773
Спокойно, ще ти дойде цикъла!  Hug
Цитирай

гр.Варна

Мнения: 974
и аз съм притеснена
днес ми е 35-ти ден също,а никакъв го няма
хапчето изпих 1 час,след гафа......
дано да няма ниошо,че е рано за второ Praynig
правих тест преди 2 дни и беше отрицателен Rolling Eyes
Цитирай
Здравейте мами, искам да ви попитам нещо ден след като ми свърши цикълът стана гафат на следващия ден пих Ескапел но вече 4 дена ми закъснява правих тест отрицателен е. Виждам че, тук има дами който са претърпяли същото посъветвайте ме какво да правя
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 49 отговора